آخرین اخبار

نامه تاجگردون به صیدالی درخصوص تبعیض‌ ها

نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه ای به مدیرعامل شرکت نفت از نگرانی های ترک زبانان مناطق باباکلان صحبت به میان آورده و از وی خواسته است تا با آنان دیدار و از تضییع حقشان جلوگیری بعمل آورد. تاجگردون در نامه خود  آورده است: بسمه تعالی برادر گرامی جناب آقای مهندس صیدالی مدیرعالم محترم […]

اشتراک گذاری
10 July 2017
کد مطلب : 9745

نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه ای به مدیرعامل شرکت نفت از نگرانی های ترک زبانان مناطق باباکلان صحبت به میان آورده و از وی خواسته است تا با آنان دیدار و از تضییع حقشان جلوگیری بعمل آورد.

تاجگردون در نامه خود  آورده است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهندس صیدالی

مدیرعالم محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

در بازدیدهای اخیر و همچنین گذشته از مناطق آبشیرین، بی‌بی جان آباد، باباکلان، بن پیر و روستای بی‌بی حکیمه عمده نگرانی و گله مردم شریف این مناطق در وجود تبعیض و عدم استفاده مناسب از نیروهای بیکار در این مناطق در تأسیسات نفتی هم‌جوار می‌باشد و حتی در راه اندازی واحدهای جدید در شرایطی که فرزندان این مناطق در انجام پروژه فعال بودند ولی در تبدیل وضع و بکار گیری دائم از آنان استفاده نمی‌شود.

بدیهی است شاید در اجرا مشکلاتی وجود داشته باشد ولی شکل‌گیری این نگاه تبعیض‌آمیز برای نفت مناسب نیست. شایسته است ترتیبی اتخاذ گردد با برگزاری جلسه‌ای با حضور فرماندار محترم، دفتر این‌جانب در گچساران، اعضا شورای این روستاها و برخی بزرگان، درد دل آنان مستقیم شنیده شود و در حد امکان رفع نگرانی شود.

خواهشمند است از نتیجه اقدام این‌جانب مطلع گردم.

غلامرضا تاج گردون

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *