آخرین اخبار

روز تاریخی سوم تیر درکلام یار گچسارانی احمدی نژاد

سعید رحمانی وکیل دادگستری و از فعالان اصولگرای شهرستان گچساران که دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب و اندیشه امام راحل استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به جریان محمود احمدی نژاد را برعهده داشت به مناسبت رخداد سوم تیرماه سال ۱۳۸۴ سالروز پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری در یادداشتی که در […]

اشتراک گذاری
۰۳ تیر ۱۳۹۶
کد مطلب : 9649

سعید رحمانی وکیل دادگستری و از فعالان اصولگرای شهرستان گچساران که دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب و اندیشه امام راحل استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به جریان محمود احمدی نژاد را برعهده داشت به مناسبت رخداد سوم تیرماه سال ۱۳۸۴ سالروز پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری در یادداشتی که در اینستاگرام منتشر کرد آورد:

 

و باز ۳ تیر ۸۴ ( زنده باد بهار ) …
می نویسم چون زنده ام … و می گویم چون باید گفت …
بی هیچ دلیل بر مردی که رفته است سلام می گویم . بگذار او را پوپولیست نام نهند … و من را یک بی سواد … ( آری ما بی سوادیم اما زنده ایم و مانا )
برای ایستادن بر یک عهد، دلیل نمی خواهد .
سوم تیر دگری آمد و بهاری که آرزوی خزانش را دارند ، در سرزمینی که خیلیها ، وجود خودشان را در نبودمان ، می بینند! بی آنکه از خودشان بپرسند از خود و برای خلق چه دارند !! و چه آشناست جمله ( چپ ، راست ، کارگزار علیه خدمتگزار )
در بازی قدرت که به راه انداختند ، او نباید باشد ، به همین سادگی … اما ! بهار ، بدل ندارد .
به راستی خوب می دانند ۹۲ و ۹۶ با حذف گفتمان بهار ( آری با حذف ) رقم خورد ، پس تا وقتی بقایتان را در حذف ما می بینید ، ما زنده به راه عشقیم ..(زنده باد بهار)
سوم تیر گرامی باد

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *