آخرین اخبار

تغییر شهردار یاسوج قطعی است

منختب شورای شهر یاسوج بابیان اینکه تغییر شهردار یاسوج قطعی است ، گفت : تغییر شهردار و اصلاح شهرداری اولویت اول شورای پنجم شهر یاسوج است.

اشتراک گذاری
13 June 2017
کد مطلب : 9551

منختب شورای شهر یاسوج بابیان اینکه تغییر شهردار یاسوج قطعی است ، گفت :  تغییر شهردار و اصلاح شهرداری اولویت اول شورای پنجم شهر یاسوج است.

محمد رحیم دهراب­پور افزود : شهر یاسوج با این وجود که قدمتی ۵۰ساله دارد اما برخی از امکانات آن به همان سالهای اول برمی­گردد و برخی از مشکلات همان سالهای اول را هنوز دارد.

وی بیان کرد: انسان عاقل باید سعی کند تا امروزش بهتر از دیروز و فردایش بهتر از امروزش باشد تا در عرصه خدمت به مردم به موفقیت برسد.
منتخب شورای شهر یاسوج اظهار داشت : معتقدم حرکت مردم در انتخاب شوراهای دور پنجم شهر یاسوج معنادار بود و تحقق حرکت، قیام و استقامت برای خدا، تلاش برای مردم است.

وی با بیان اینکه به ترکیب شورای دور پنجم شهر یاسوج خوش­بین هستم گفت : تلاش می­شود در این دور مسائل سیاسی، شبه­ سیاسی و قومیتی را در شورا و شهرداری دخالت ندهیم .

وی تصریح کرد :  دست همه نیروهای فعال سیاسی و مردمی را می­بوسیم که در این زمینه به ما کمک کنند تا این مجموعه در جهت خدمت به مردم حرکت کنند و مسائل و سلیقه ­های سیاسی را در این مجموعه دخالت ندهند.

دهراب­ پور در زمینه ابقاء شهردار فعلی و یا انتخاب شهردار جدید عنوان کرد: بنا به خواست مردم تغییر و اصلاح شهرداری اولویت اول است و اکثریت اعضای شورا نیز این نظر را دارند.

منتخب شورای شهر یاسوج تصریح کرد: از آنجایی که بازوی قوی شورا برای سیاست­گذاری­ها و مدیریت شهری با محوریت شهرداری است به دنبال انتخاب شهرداری شایسته و خدمت­ رسان به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه ۳۰گزینه­ برای تصدی شهرداری یاسوج وجود دارد، تاکید کرد: اکنون در حال مطالعه برای انتخاب شهردار هستیم که گزینه مورد نظر را با توجه به یکسری آیتم ­ها، شاخص­ها و سوابق کاری آنها شناسایی کنیم.

این منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ان­شاءالله طی کارهای کارشناسی شده و برنامه­ ریزی­های دقیق تیم شهرداری یاسوج را احیا خواهیم کرد که البته این امر کمک مسئولین و متولیان امر را می­طلبد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه آگاهی بخشیدن و اطلاع رسانی به جامعه هستند، تصریح کرد: رسانه­ ها رسالت انبیاء را بر عهده دارند و بنده خود خیلی به رسانه­ ها معتقدم. یکی از اهدافی نیز که دارم، به دست گرفتن کمیسیون فرهنگی برای کمک به رسانه ­هاست.

دهراب­ پور اضافه کرد: یکی از اولویتهای کمیسیون فرهنگی شواری دوره پنجم ایجاد خانه رسانه و مطبوعات در شهر یاسوج به عنوان مکانی مشترک برای همه رسانه ها است تا یک نماد رسانه و مطبوعاتی را همانند سایر کارهای دیگر نظیر یادمان هشت سال دفاع مقدس و خانه مهر در این شهر داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *