آخرین اخبار

“خط قرمزی” بر شورای دوگنبدان

منتخب اول شورای شهر دوگنبدان تاکید کرد: نظر نماینده گچساران و باشت در خصوص انتخاب شهردار خط قرمز من می باشد.

اشتراک گذاری
09 June 2017
کد مطلب : 9484
منتخب اول شورای شهر دوگنبدان تاکید کرد: نظر نماینده گچساران و باشت در خصوص انتخاب شهردار خط قرمز من می باشد.
حبیب عاملی مقدم گفت: انتخاب شهردار مهمترین موضوع پیش روی شورای جدید می باشد و در این خصوص تاکنون رایزنی هایی بین اعضای شورای شهر صورت گرفته است.
وی ، افزود: “زینل زاده” یکی از گزینه های مورد نظر شورا است و تاکنون رایزنی هایی در خصوص ماندن و یا نماند وی صورت گرفته است.
عاملی مقدم در پاسخ به این سوال که برخی می گویند “زینل زاده” مردم دار نیست گفت: اگر تصمیم شورا بر ماندن ایشان باشد اعضای شورای شهر به وی تکلیف می کنند که مردم داری را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا ما چیزی جدا از مردم نداریم.
وی به بحث دریافت عوارض از مردم اشاره کرد و افزود: برخی از نارضایتی مردم از “زینل زاده” به دریافت عوارض برمیگردد ولی مردم نمی دانند که شهردار با مصوبه شورا عوارض دریافت میکند و اگر مشکلی هم در این خصوص باشد به شورا برمی گردد نه شهردار.
 
عاملی مقدم با بیان اینکه نظر “تاج گردون” در خصوص انتخاب شهردار فصل الخطاب است گفت: مهمترین مشکل شهرداری جذب منابع است و نماینده گچساران به عنوان یک چهره ملی تاکنون توانسته منابع خوبی برای شهرداری جذب کند و ما باید شهرداری را انتخاب کنیم که با وی هماهنگ باشد.
وی در پاسخ به این سوال که اگر نماینده خواستار تغییر شهردار باشد تصمیم شما چیست؟ تصریح کرد: من از روز اول اعلام کردم خط قرمزم نماینده است و اگر نماینده روی ایشان تعامل نداشت ما هم نخواهیم داشت.
منتخب اول شورای شهر گچساران اظهار داشت: تاکنون اعضای جدید جلسات تک به تک را داشته اند ولی همه اعضای جدید شورای شهر تاکنون جلسه گروهی نداشته اند.
عاملی مقدم گفت: من با حمایت مردم شهر نفر اول شورا شدم و دنبال سهم خواهی نیستم بلکه آمده ام تا به مردم شهرم خدمت کنم.
وی بیان داشت: از طریق رسانه شما اعلام میکنم که نه دنبال شهرداری هستم و نه دنبال ریاست شورا بلکه آمده ام تا چهار سال به مردم گچساران خدمت کنم.
گفتنی است “عاملی مقدم” با ١١ هزار و ٢١٣ رای و با تبلیغات ٢ ماهه توانست نفر اول پنجمین دوره شورای شهر گچساران شود.
وی از کارکنان امور مالیاتی گچساران می باشد .فانوس زاگرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *