آخرین اخبار

سردرگمی سپرده گذاران موسسه توسعه در یاسوج و گچساران

تعدادی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه(آرمان)در گچساران در چهارمین روز متوالی با حضور در این موسسه خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

اشتراک گذاری
29 May 2017
کد مطلب : 9383

تعدادی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه(آرمان)در یاسوج و گچساران در چهارمین روز متوالی با حضور در این موسسه خواستار پرداخت مطالبات خود شدند. سپرده گذاران نگران که با محقق نشدن وعده مسئولان این موسسه روبه رو شدند به طور گروهی به دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت مراجعه کردند.
یکی از این سپرده گذاران به نام محمدرضا صیاد با اشاره به اینکه ۸۰ میلیون ریال در این موسسه سپرده گذاری کرده است، از وعده دوباره مسئولان این موسسه برای رفع مشکل در هفته آینده اظهار تعجب کرد.
رئیس موسسه مالی و اعتباری توسعه گچساران روز دوشنبه به مشتریان خود گفت که قرار است پول آنها به یکی از بانک های دولتی منتقل شود.
افشین رفیعی بیان کرد که این اقدام در بقیه شعبه های این موسسه در کشور در حال انجام است.

در یاسوج نیز ده ها نفر از مشتریان موسسه اعتباری توسعه شعبه یاسوج به در بسته خورده اند و از اول صبح امروز درب این موسسه همچنان قفل است.
موسسه مالی و اعتباری توسعه شعبه  از سال ۹۱ تاکنون  به صورت رسمی آغاز به کار کرد و تا یک ماه پیش به نام آرمان فعالیت داشته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *