آخرین اخبار

اظهارات تامل برانگیز بازیگر مطرح کشور در یاسوج

هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر از بی‌توجهی مسؤولان به بخش فرهنگ و هنر اظهار تأسف کرد.

اشتراک گذاری
۳۰ فروردین ۱۳۹۶
کد مطلب : 8982

 

محمود پاک‌نیت بازیگر نقش یعقوب نبی(ع) در سریال یوسف پیامبر عصر روز گذشته در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تجلیل از هنرمندان برتر این استان با قدردانی از کسانی که علی‌رغم نداشتن بودجه و اعتبارات کافی چرخ هنر را در استان‌ها می‌چرخانند اظهار کرد: باید برای مسؤولان کشور اظهار تأسف کرد.

این هنرمند سینما و تئاتر و تلویزیون افزود: جای تأسف است برای مسؤولان کشور که در رأس امور هستند و برای هنر و فرهنگ ارزش کمی قائل هستند.

وی گفت: برای تقویت هنر نیاز به توجه بیشتر مسؤولان داریم زیرا فرهنگ‌سازی مخارج و هزینه دارد و همین طور و بدون در نظر گرفتن بودجه و اعتبار نمی‌توان در زمینه‌های مختلف فرهنگ‌سازی کرد.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه و در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که چرا دیگر سریال‌های پر مخاطب مانند پس از باران ساخته نمی‌شود افزود: مقصر من و سایر هنرمندان نیستیم بلکه مقصر کسانی هستند که بودجه‌ای برای این کار نمی‌گذارند.

پاک‌نیت گفت: اکثر سریال‌های کنونی تنها برای وقت‌گذرانی هستند و به همین خاطر است که بسیاری از جوانان پیچ تلویزیون‌ها را می‌پیچانند و به سراغ شبکه‌هایی می‌روند که اصلا با فرهنگ ما سازگار نیست.

وی این موضوع را بسیار خطرناک برای جوانان و آینده کشور دانست و گفت: جوانان امروز برای الگوگیری و پند پذیری نیاز به کارهای فاخر هنری و سینمایی دارند که متأسفانه به دلیل بی‌توجهی مسؤولان شاهد ساخت و تولید این گونه آثار نیستیم.

این هنرمند سینما و تئاتر و تلویزیون اگر مسوولان برای مسائل فرهنگی وقت بگذارند شاهد بسیاری از آسیب‌های پر هزینه و پر خطر اجتماعی نخواهیم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *