آخرین اخبار

آخرین خبر از بررسی صلاحیت کاندیدا های شورای شهر و روستا

 دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تا روز ۳۱ فروردین رد صلاحیت و تائید صلاحیت هیچ کدام از کاندیداهای شورای شهر و روستا مشخص نمی شود. وحید محمدی تبار گفت: کار بررسی صلاحیت نامزد های انتخابات در هیات نظارت شروع شده و تا ۳۱ فروردین ماه […]

اشتراک گذاری
۳۰ فروردین ۱۳۹۶
کد مطلب : 8997
 دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تا روز ۳۱ فروردین رد صلاحیت و تائید صلاحیت هیچ کدام از کاندیداهای شورای شهر و روستا مشخص نمی شود.

وحید محمدی تبار گفت: کار بررسی صلاحیت نامزد های انتخابات در هیات نظارت شروع شده و تا ۳۱ فروردین ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیانم اینکه هیات نظار نمی تواند اسامی رد صلاحیت شدگان را اعلام نماید افزود: مطابق قانون ما اسامی تامی کاندیدا های تائید صلاحیت و یا رد صلاحیت شده را به فرمانداری ها اعلام می کنیم و آنها تا دوم اردیبهشت زمان دارند که اسامی را اعلام نمایند.

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و رو ستای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در بررسی صلاحیت کاندیدا فقط قانون را ملاک قرار داده ایم و هیچ گونه سلایق سیاسی و یا قومی قبیله ای را در بررسی افراد دخیل نداده و نخواهیم داد.

محمدی تبار گفت: طبق قانون نمی توانیم بگوییم صلاحیت چند کاندید بررسی شده و صلاحیت کاندیدا ها را ۳۱ فروردین به فرمانداری ها اعلام می نماییم.

وی از تشکیل کمیته بازرسی انتخابات خبر داد و افزود: کمیته بازرسی شهرستان های هشت گانه استان نیز ظرف دو روز آینده مشخص می شود.خبردنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *