آخرین اخبار

“این روزها همه مهربان شده اند شما چطور‌؟”

ضمن احترام به تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات شورای شهر این مطلب فقط طنز میباشد و خدای نکرده قصد بی احترامی به هیچ شخص محترمی نداریم.همه ی عزیزان شرکت کننده محترم و دلسوز هستند.پس لطفا از این مطلب سوبرداشت نشود.

اشتراک گذاری
12 April 2017
کد مطلب : 8853

 

سید ایمان تقوی

ضمن احترام به تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات شورای شهر این مطلب فقط طنز میباشد و خدای نکرده قصد بی احترامی به هیچ شخص محترمی نداریم.همه ی عزیزان شرکت کننده محترم و دلسوز هستند.پس لطفا از این مطلب سوبرداشت نشود.

با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر ، استان ما نیز خود را برای این انتخابات آماده میکند.
ثبت نام اعضای شوراهای فعلی(که دل کندن از شورا برایشان سخت شده) و چهره های جدید شور و هیجان این انتخابات را دوچندان کرده است.
اما پدیده جالبی که هر چهارسال یکبار با آن مواجه میشویم مهربانی فراوان نامزدهای انتخاباتی است.
این مهربانی های کبیسه(هرچهارسال یکبار) برای مردم مانند روز ۳۰ اسفند است(معلوم نیست جز‌ء کدام سال حساب میشود)
به هرحال در این انتخاباتها روزانه اشکال هندسی جالبی میبینیم که زاویه های ۳۰ و ۴۵ و ۶۰ و گاهی ۹۰ درجه (خم و راست شدن نامزدهای مهربان) ساخته میشوند.
افرادی که چنان مردم را در آغوش میکشند که انگار ۲۰ سال از این مردم دور بودند(قطعا دور بوده اند)
باور کنید اگه سرشون داد هم بزنید به دلشون میشینه از بس اینا مهربونن.از بس خوش قلبن.

اما نکته جالب تر اعضای شوراهای فعلی هستند که در طول چهارسال عضو شورا بودن به زور جواب سلام مردم را میدهند اما به یکباره نزدیک انتخابات آنقدر دل نگران و دلسوز مردم میشوند که اگر کسی فوت کند تا یک ماه بعد از چهلم آن مرحوم هنوز به خانه متوفی سر میزنند.(برادر من بزار مردم یه کم استراحت کنند)
اما جالب تر از همه ی اینها نامزدهایی هستند که به یکباره مهندس و استاد و دکتر شدن(البته قصد جسارت نداریم)آخه کی مدرک گرفتن که ما نمیدونم.خدا خیرتون بده که برا انتخابات ثبت نام کردید و ما رو اطلاع دادین که مدرکتون رو گرفتین.باور کنید اگر ثبت نام نمیکردین هنوز اطلاف پیدا نمیکردیم.
شعار همه هم شهری آباد با انتخاب فلانی.
حالا این کسایی که تازه شرکت کردن داغن و آرمانی فکر میکنن.اما من مرده ی اون عضو شورایی هستم که شهر رو تبدیل به ویرانه کرده و دوباره با شعار شهری آباد وارد گود شده .آخه برادر و خواهر من میخوایی ویرانی که خودت درست کردی آباد کنی یا با اینجور شعارها حال میکنی.(حتما کلاس داره دیگه)

خلاصه اینکه این روزها اگر با افرادی شیک پوش ولی ناشناس مواجە شدید کە بە شما زل زده و‌ با خوشرویی سلام میکنند. ولی شما آنها را نمی شناسید٬ تعجب نکنید. این مهربانان متبسّم٬ کاندیداهای شورای شهرند‼

در پایان آرزوی موفقیت برای هر همه شرکت کننده میکنم و امیدوارم هر نود نفر وارد شورا شوند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *