آخرین اخبار

کنایه دو نماینده استان به همدیگر در حضور معاون اول رییس جمهور

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: استان هایی که توسعه نیافته هستند برابر قانون خصوصی سازی برنامه پنجم توسعه جهت اجرای زیر ساخت ها به بخص خصوصی واگذار می شوند.

اشتراک گذاری
05 March 2017
کد مطلب : 8496

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس که با تاخیر در نشست با شورای اداری و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شدحضورپیدا کرد و در صحن سخنرانی جایگاهی برای نشستن وی مشخص نشده بود اما به اصرار برخی به صحن رفت و در کنار زارعی نماینده بویراحمد و دنا نشست و باکنایه خطاب به مسئولان حاضر در محل سخنرانی گفت شهرستان کهگیلویه که در کنج استان قرار دارد در اینجا هم نماینده آن در کنج ردیف سخنرانی جای گرفته و جایم آنقدر بد است که آقای زارعی حاضر نیست جایش را با من عوض کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به هاشمی‌پور گفت: تقصیر خودتان است که دیر به جلسه آمدید.

هاشمی‌پور در پاسخ به استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شما جای خوبی برای من کنار می‌گذاشتید اگر نمی‌آمدم غیبت می‌زدید.

وی در ادامه افزود:استان هایی که توسعه نیافته هستند برابر قانون خصوصی سازی برنامه پنجم توسعه جهت اجرای زیر ساخت ها به بخص خصوصی واگذار می شود.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،چرام و بهمئی در مجلس گفت: ما در منطقه ای عقب مانده هستیم که اگر به گفته نماینده مردم بویراحمد و دنا ۲۵ درصد مردم این منطقه تحت حمایت نهاد های حمایتی هستند اما مردم حوزه انتخابیه من از شدت محرومیت ۳۵ درصد تحت پوشش حمایت هستند و از نظر بیکاری این آمار به ۳۵ درصد افزایش یافته است.
هاشمی پور افزود: در بخش راه ها، پروژه مظلوم پاتاوه دهدشت از پروژه های سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ است که به دلیل مشکلات مالی ۱۱سال زمین مانده  و مطمئن هستم این سفره به دست معاون اول رییس جمهور جمع می شود.
وی عنوان کرد: پیمانکارانی که پروژه های ماده ۱۸۰ را کار می کردند اغلب زندان هستند یا فراری و یا برخی که دارند از جیب خود خرج می کنندو این امر نیازمند حرکتی جهادی از طرف دولت است.
نماینده کهگیلویه گفت: ۷ ماه پبش تفاهم نامه ای بین سازمان صنعت معدن و تجارت کشور و سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گزاری در معدن فسفات چرام که ۵۰۰ نفر از افراد منطقه را از بیکاری نجات می دهد منعقدشد که امروز به دلیل بد قولی سازمان اقتصادی کوثر این پروزه متوقف شده است.
وی افزود: این پروژه که هم اکنون ۴۰ نفر در آن مشغول و به این پروژه دلخوش هستند به دلیل بد عهدی سازمان اقتصادی کشور که امروز زیر مسئولیت شانه خالی کرده راکد مانده است.
هاشمی پور تصریح کرد: دو دستگاه پمپاژ در حوزه انتخابیه بنده در دست اجرا است که با راه اندازی آن ها دو هزار نفر مشغول به کار خواهند شد که نیازمند همکاری جدی دولت در این حوزه هستیم.
وی افزود: معدن نیترات دیشموک که وزارت دفاع و بهداشت خریدار محصول این معدن هستند برای ۲ میلیارد تومان زمین مانده و اگر تامین اعتبار نشود شاهد بیکاری چندین نفر خواهیم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *