آخرین اخبار

کارخانه لاستیک سازی در شهرستان باشت کلنگ زنی می شود

بزرگترین کارخانه لاستیک سازی کشور روز جمعه در شهرک صنعتی خان احمد با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی می شود.

اشتراک گذاری
21 February 2017
کد مطلب : 8336

سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: بزرگترین کارخانه لاستیک سازی کشور روز جمعه در شهرک صنعتی خان احمد با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی می شود.
حسینی افزود: این کارخانه در شهرک خان احمد باشت با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هکتار کلنگ زنی می شود.
فرماندار باشت به استغالزایی این طرح اشاره و بیان کرد:  این طرح در زمان افتتاح برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم در پی خواهد داشت و قریب ۴۰۰۰ هزار شغل غیر مستقیم و وابسته را ایجاد و پشتیبانی میکند و بخش مهمی از بیکاری شهرستان را مرتفع خواهد کرد و از بسیاری مهاجرت های کاری جلو گیری خواهد کرد.
مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: این کارخانه که یکی از وعده های نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود که محقق شده و امید است با تلاش های نماینده محترم همچون گذشته شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشت باشیم چنانچه در طی ۵ سال اخیر اقدامات شایان توجه ای با تلاش های ایشان در شهرستان باشت محقق شده است.
فرماندار باشت همچنین از کلنگ زنی آب رسانی به دشت خان احمد خبر داد و گفت: با کانگ زنی این طرح بیش از سه هزار و ۱۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی خان احمد تحت پوشش قرار خواهد گرفت و اشتغالزایی پایدار در منطقه حاصل خواهد شد.
حسینی افزود:این طرح با اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد تومان جهت آبرسانی تحت فشار به خان احمد باشد روز جمعه همزمان با کارخانه لاستیک سازی کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار باشت افزود: این طرح شامل احداث مخازن آب وخط انتقال خواهد بود تا از مشکلات کشاورزی در این بخش کاسته شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *