آخرین اخبار

کسب جایگاه چهارم برای تیم رسانه با وجود اعمال نفوذ وتبعیضها

کشمکش ها علیه تیم اصحاب رسانه درجام دهه فجر با ایستادن این تیم در جایگاه چهارم خاتمه یافت. تیم اصحاب رسانه همانگونه که از قبل پیش بینی شده بود نتواست یا بهتر است بگوئیم نگذاشتند به فینال راه پیداکند و پس از آن نیزساکت ننشسته و با ادامه دادن بی عدالتی ها بازهم سدی در […]

اشتراک گذاری
19 February 2017
کد مطلب : 8312

کشمکش ها علیه تیم اصحاب رسانه درجام دهه فجر با ایستادن این تیم در جایگاه چهارم خاتمه یافت.
تیم اصحاب رسانه همانگونه که از قبل پیش بینی شده بود نتواست یا بهتر است بگوئیم نگذاشتند به فینال راه پیداکند و پس از آن نیزساکت ننشسته و با ادامه دادن بی عدالتی ها بازهم سدی در مقابل این تیم چیدند تا این تیم پرقدرت به جایگاه چهارم رضایت دهد.
بی عدالتی های داوری وهیئت برگزاری امشب در آخرین بازی تیم اصحاب رسانه در جام دهه فجر به وضوح با سند مشاهده شد.
بطوریکه در یک اقدام عجیب هیئت برگزاری طی حکمی اسماعیل ولایت سرپرست تیم اصحاب رسانه را از نشستن برروی نیمکت و همراهی تیم محروم کرد.
در این بازی نیز اجازه همراهی تیم به سرپرست رسانه داده نشد و در کمال تعجب یکی از اعضای کمیته انضباطی این کار هیئت برگزاری را غیر قانونی اعلام کرد و به سرپرست تیم رسانه گچساران اعلام کرد که می تواند در کنار تیمش بر روی نیمکت حاضر شود ولی این اقدام بسیار دیر شده بود زیرا فقط ۵ دقیقه به پایان بازی مانده بود که این اقدام رخ داد.
در هر حال تیم اصحاب رسانه با تمام ناداوری ها و بی عدالتی ها و همانطور که به اعضای این تیم از قبل گفته شده بود نگذاشتند که تیم اصحاب رسانه به جایگاه واقعی خود برسد.
تیم اصحاب رسانه گچساران توانست با پشت سر گذاشتن تیم های قدرتمند با وجود بی عدالتی ها در رده چهارم جام دهه فجر گچساران با اقتدار بایستد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *