آخرین اخبار

نیروهای قراردادی شهرداری‎های استان تبدیل وضعیت می شوند

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شاغل در شهرداریهای استان خبر داد. سیدعبدالکریم عزیزی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این آزمون اواخر هفته آینده در یاسوج برای تمامی شهرداری های استان برگزار خواهد شد. وی، افزود: در راستای تعیین تکلیف نیروهای قراردادی شاغل در […]

اشتراک گذاری
01 February 2017
کد مطلب : 7873

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شاغل در شهرداریهای استان خبر داد. سیدعبدالکریم عزیزی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این آزمون اواخر هفته آینده در یاسوج برای تمامی شهرداری های استان برگزار خواهد شد.
وی، افزود: در راستای تعیین تکلیف نیروهای قراردادی شاغل در شهرداریها و انتخاب نیروی‌انسانی مناسب از طریق سنجش دانش، هوش، و سرعت، دفتر امور شهری و شوراها مجوزات لازم تبدیل وضعیت از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور را اخذ نمود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها با بیان اینکه آزمون مذکور مختص کارکنان قراردادی شهرداریها می باشد و کسانی که دارای سه سال خدمت تمام وقت تا روز ثبت نام در شهرداری هستند، ادامه داد: افرادی که دارای شرایط احراز تجربی و تحصیلی هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند.
عزیزی، گفت: داوطلبان می‌توانند تنها در یک رشته شغلی و در همان شهرداری محل خدمت ثبت نام نمایند.
وی، در توضیح افزود: ثبت نام داوطلبان از طریق سایت اینترنتی استانداری صورت می گیرد.
گفتنی است زمان دقیق آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری طی یک اطلاعیه متعاقبا اعلام می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *