آخرین اخبار

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران برنامه‌های روزشمار دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران را عنوان کرد.

اشتراک گذاری
30 January 2017
کد مطلب : 7768

یدالله مرادی در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران که با حضور اعضای کمیته در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های هماهنگی شده توسط این ستاد در اولین روز دهه فجر برنامه‌های خود را آغاز می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: در روز ۱۲ بهمن نواختن زنگ انقلاب،  برگزاری مراسم رژه موتوی در سطح شهر، برگزاری جشن شکوفه‌ها از برنامه‌های اولین روز این دهه مبارک است.

وی افزود: همایش قرآن تجلیل از فعالان قرانی و همچنین اهدای جوایز به حافظان سوره محمد(ص) و همچنین برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر با همکاری شهرداری دوگنبدان در سالن بشارت از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر در این شهرستان است.

مرادی تصریح کرد: در روز پنج شنبه ۱۴ بهمن غبارروبی شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گچساران در صبح و برگزاری نماز جماعت در دانشگاه و همچنین برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف جزئ برنامه‌های اجرایی در این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران اذعان کرد: اجرای برنامه هوا، فضا در پژوهش سرای دانش‌آموزی که یک برنامه خلاقانه است و برعهده آموزش و پرورش گچساران اجرا خواهد شد،برگزاری مراسم مهمان لاله‌ها با مشارکت ادارات و عموم و همچنین غبارروبی گلزار شهدا جزء برنامه‌های روز پنج‌شنبه اول این دهه است.

مرادی اذعان کرد: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و عمومی به طرف جاده سلامت راس ساعت ۷ صبح و شرکت در نماز جمعه از برنامه اجرایی این شهرستان در این دهه مبارک است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی، جشن و تجلیل از پرستاران و دانشجویان دانشگاه آزاد به مناسبت ولادت خضرت زینب(س) و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و برگزاری مسابقات توپی از پایه اول تا سوم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قران با همکاری آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی در دبیرستان علامه طباطبایی و همچنین سفر وزیر ورزش به این شهرستان و بازدید ایشان از ورزشگاه‌های این شهرستان و تجلیل از ورزشکاران جزء برنامه‌های دهه مبارک فجر این شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران بیان کرد: برگزاری جشن ویژه کودکان با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانش‌آموزی با حضور مسؤولان از دیگر برنامه‌های اجرایی این شهرستان است.

مرادی گفت:رونمایی از المان شهید خلبان و تغییر نام فرودگاه نفت گچساران به تنها شهید خلبان این شهرستان از دیگر اقدامات اجرایی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

وی افزود: برگزاری مراسم کارگری در روز ۲۰ بهمن در سدچم شیر و برگزاری مسابقه آشپزی ویژه بانوان در پارک بانوان این شهرستان است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی در این شهرستان با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و همچنین برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز ۲۲ بهمن‌ماه و برگزاری نماز جمعه باشکوه در مصلای این شهرستان جزء برنامه‌های مهم این دهه به شمار می‌رود.فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *