آخرین اخبار

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر

دهبانی پور: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجرهمزمان با سراسر کشور از تاریخ ١۴ لغایت ٢١ بهمن ماه در محل سینما هنر یاسوج برگزار می شود .

اشتراک گذاری
23 January 2017
کد مطلب : 7568

 

به گزارش  ۱۹ آبان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از تاریخ ١۴ لغایت ٢١ بهمن ماه در محل سینما هنر شهر یاسوج برگزار می شود .

 

این جشنواره در استان با اکران ١۶ فیلم در ٢ سانس در تاریخ فوق برگزار می گردد .

دهبانی پور افزود: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجریلم فجر همزمان با پایتخت در ۳۰ استان کشور برگزار می شود و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است طی روز های آینده جلسه ای با حضور استاندار و دستگاه های اجرایی استان جهت هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره برگزار شود که نتیجه و اخبار آن متعاقبا اعلام می گردد.

قیمت بلیط های این جشنواره در استان های ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهامحال بختیاری، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان هر قطعه بلیط تکی ٨ هزار تومان و فروش سری با تخفیف ۶ هزار تومان و سایر استان ها هر قطعه بلیط تکی ١٠ هزار تومان و بلیط سری ٨ هزار تومان تعیین گردیده است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *