آخرین اخبار

اگر همان روز اول ما مقابل شما می ایستادیم این برنامه ها پیش نمی آمد

پوزش با اشاره به تداخل برخی یادواره های بنیاد شهید و سپاه، متولی یادواره های شهدا را اداره بنیادشهید دانست و اظهار کرد: تداخل و موازی کاری در برنامه های فرهنگی باعث می شود کارآیی و اثربخشی خود را از دست دهند.

اشتراک گذاری
17 January 2017
کد مطلب : 7260

 

 فرماندار کهگیلویه گفت: تداخل و موازی کاری در برنامه های فرهنگی باعث می شود کارآیی و اثربخشی خود را از دست دهند.
علی پوزش در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دهدشت امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: شهدا با تقدیم بهترین سرمایه خود که جانشان بود گذشتند و این امنیت را برای ما رقم زدند.
وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه هایی که می تواند این ارتباط را برقرار کند برگزاری یادواره های فرهنگی است.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: همه مدیران در نظام جمهوری اسلامی باید در بحث ترویج فرهنگ ایثار شهادت مشارکت داشته باشند.
پوزش با اشاره به پیشقدم بودن دانشگاه علمی کاربردی در برنامه های فرهنگی بیان کرد: متاسفانه دانشگاه آزاد و پیام نور در اجرای برنامه های فرهنگی ضعیف عمل می کنند و نیاز است نقش خود را در این برنامه ها نشان دهند.
پوزش با اشاره به تداخل برخی یادواره های بنیاد شهید و سپاه، متولی یادواره های شهدا را اداره بنیادشهید دانست و اظهار کرد: تداخل و موازی کاری در برنامه های فرهنگی باعث می شود کارآیی و اثربخشی خود را از دست دهند.
وی برگزاری یادواره های فرهنگی همزمان را به صلاح نداست و با بیان اینکه تکرار این موضوع موازی کاری به حساب می آید، گفت: باید قبل شروع هر یادواره ای اداره بنیاد شهید و سپاه با هم جلسه ای مشترک برگزار کنند و به یک نتیجه مشترک برسند.
پوزش اضافه کرد: باید مدیرکل بنیاد شهید و فرمانده سپاه فتح تاریخ یادواره ها را کنترل و به صورت تفاهم نامه به دیگر شهرستان ها ابلاغ نمایند.
در ادامه سرگرد امیرحسین زینی پور مسئول فرهنگی سپاه ناحیه دهدشت عنوان کرد: اگر قرار بر تفاهم نامه باشد با توجه به تجاربی که دارم این مسئله غیرقابل است.
زینی پور اظهار کرد: وقتی اداره بنیاد شهید حتی برای یک شاخه گل با ما همکاری نمی کند چطور باید نشست مشترک برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: خیلی از اداره ها برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت را به سمت و سوی مسائل سیاسی می برند و در حالی که هدف سپاه از برگزاری یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
در ادامه، صحبت های سرگرد زینی پور به مذاق کمال دولتخواه معاون فرهنگی بنیاد شهید دهدشت خوش و نیامد و با لحن بسیار تندی خطاب به مسوول فرهنگی سپاه گفت: اداره بنیاد شهید متولی برنامه ها و یادواره های فرهنگی است و سپاه در این خصوص هیچ گونه همکاری با ما را ندارد.
دولتخواه عنوان کرد: اگر همان روز اول ما مقابل شما می ایستادیم این برنامه ها پیش نمی آمد.
در ادامه فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بحث تقابل و مچ گیری در کار نیست گفت: همه نهادهای فرهنگی باید تعامل برنامه ها را پیش ببرند و اگر دنبال کارشکنی و چوب لای چرخ هم گذاشتن باشیم هیچ کاری از پیش نخواهد رفت.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *