آخرین اخبار

دیدار تاجگردون با روحانی ،عدل هاشمی با زنگنه

اعضای کمیسیون بودجه مجلس با رییس جمهور و نماینده کهگیلویه با وزیر نفت دیدار داشتند

اشتراک گذاری
04 January 2017
کد مطلب : 6578

دیدار اعضای کمیسیون بودجه مجلس با رییس جمهور

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز اعضای کمیسیون با رئیس جمهور در خصوص موضوعات مرتبط با برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه ۹۶ کل کشور خبر داد.

غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: در جلسه امروز مباحثی در خصوص لوایح برنامه ششم و بودجه سنواتی کل کشور مطرح شد. همچنین در ارتباط با مسائل مرتبط با نظارت و سیستم های نظارتی نیز با رئیس جمهور در میان گذاشته شد.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: برخی نگرانی‌ها در مورد مسائل اقتصادی و آینده اقتصاد کشور و نکات کارشناسی در این ارتباط نیز به رئیس جمهور منتقل شد و مقرر شد دولت نهایت همکاری را برای اصلاح برخی از بخش های لایحه بودجه ۹۶ کل کشور، با کمیسیون داشته باشد، تا در نهایت قانون بودجه با خروجی مطلوب برای سال آینده در مجلس تدوین شود.

tajgardounrohani

دیدار نماینده کهگیلویه با وزیر نفت

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در دیدار با وزیر نفت بر لزوم نگاه ویژه وزارت نفت به حوزه انتخابیه‌اش تاکید کرد.

 عدل هاشمی‌پور  اظهار کرد: در دیداری که به منظور رفع مشکلات منطقه کهگیلویه و شهرهای آن داشته‌ام در خصوص کمک وزارت نفت به حل مشکلات کهگیلویه بحث و تبادل نظر کردیم.

وی ادامه داد: در طی این مدت با جلساتی که با ایشان داشته‌ام سطح تعامل میان وزارت نفت و منطقه کهگیلویه رو به رشد است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به چاه‌های متعدد وزارت نفت در حوزه شهرستان بهمئی در این دیدار خواستار و پیگیر اختصاص حق آلایندگی، عوارض، نوسازی چاه‌ها و تاسیسات نفتی حوزه بهمئی شده‌ایم.

هاشمی‌پور گفت: موضوع حق آلایندگی حق مردم منطقه است که وزیر نفت نیز قول مساعد داد که در این زمینه همکاری لازم را انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر این موضوع مهم اجرا شود.

عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات رفاهی و شهری در کنار چاه‌ها و تاسیسات نفت یکی از اولویت‌های صنعت نفت است و شخص وزیر نفت است که در این جلسه کمک به شهرداری این شهرستان که در حوزه تاسیات نفتی است با وزیر مطرح شد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این نشست وزیر نفت نگاه تعامل و مساعدآمیزی در برطرف شدن مشکلات منطقه داشت، اذعان کرد: یکی از موارد، مورد بحث جاده ارتباطی و خارج شدن شهرستان بهمئی از بن‌بست بود.

هاشمی‌پور ادامه داد: در دیدار با آقای زنگنه پیرامون اجرایی شدن جاده جایزان به بهمئی صحبت کردم که ایشان نیز تاکید داشت این پروژه هر چه سریعتر در دستور کار و ردیف پروژه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این جاده فاصله ارتباطی خوزستان را به حداقل خواهد رساند، گفت: با ایجاد این جاده  مسیر ۵۷ کیلومتری جاده دسترسی به چاه‌ها از طریق جاده جایزان به بهمئی به ۲۷ کیلومتر خواهد رسید.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: در این نشست که آقای حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، وزیر نفت با استقبال خوبی که داشت برای رفع مشکلات منطقه قول همکاری و مساعدت‌های لازم را داد که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد اقدامات وزارت نفت برای رفع محرومیت‌ها در سطح منطقه باشیم.

خبرگزاری فارس: مساعدت زنگنه برای رفع مشکلات منطقه کهگیلویه

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *