آخرین اخبار

خبرخوش رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد برای بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت ۱۲ دستگاه اجرایی این استان مربوط به سال ۹۴ و سال‌های قبل از آن خبر داد.

اشتراک گذاری
31 December 2016
کد مطلب : 6342

هشتمین نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

حسن نوروزی در این نشست اظهار داشت: در بودجه سال ۹۵ حدود ۲۱۵ میلیارد تومان برای مطالبات پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در نظر گرفته شد که از این میزان ۹ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

وی افزود: این میزان اعتبار در دو مرحله به استان ابلاغ شد که در مرحله نخست ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان و در مرحله دوم یک میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان ابلاغ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این اعتبار برای پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت سال ۹۴ و سال‌های قبل از آن تعریف شده و به هیچ حوزه دیگری تخصیص داده نمی‌شود.

نوروزی عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده، این اعتبار بین ۱۲ دستگاه اجرایی استان توزیع شد که با اعلام دستگاه‌ها، همه بازنشستگان سال ۹۴ و سال‌های قبل از آن در سطح استان می‌توانند پاداش پایان خدمت خود را دریافت کنند.

وی به اعتبار ابلاغی موضوع ماده ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی اشاره داشت و تصریح کرد: در این بخش، چهار میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان به استان ابلاغ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اعتبار بر اساس میزان جرائمی که توسط نیروی انتظامی در هر شهرستان اعلام شده، بین ۸ شهرستان استان توزیع شده است.

نوروزی بیان کرد: از این ۴ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان به شهرستان بویراحمد، ۷۵۷ میلیون تومان به شهرستان گچساران و ۴۹۷ میلیون تومان به شهرستان کهگیلویه و مابقی اعتبار به سایر شهرستان‌های استان تخصیص یافت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *