آخرین اخبار

زمزمه های تغییر رییس پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند.

اشتراک گذاری
26 December 2016
کد مطلب : 6000
 طی حکمی از سوی رئیس سازمان دانشگاه پیام‌نور کشور، «سید سجاد سجادی» جایگزین «سید علی سراج» رئیس فعلی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شد.بر اساس اطلاعات رسیده، موضوع تغییر «سراج» قطعی شده و سازمان مرکزی دانشگاه‌ پیام‌نور نیز پذیرفته است که «سراج» دیگر مناسب ادامه کار نیست.

به گزارش کبنا، همچنین گفته می‌شود مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 

همچنین بنا بر گزارش‌های رسیده  در زمان مسئولیت «نجیب‌زاده» و «سراج»، در سال‌های ۹۴ و ۹۵ افراد زیر؛ (ف)، (ک)، (س)، (ا) (ش) (ا ) (م) (ا ) (م) (ا) (ص) (م) (ح) (ح) (س) (م) (م) (س) (ح) بکار گرفته شدند.
به گزارش کبنا، تخلفی که در بکارگیری اینها صورت  گرفته شده  است که اولاً مدرک خیلی از اینها کارشناسی ارشد به بالاست و به صورت نیروی خدماتی با مدرک دیپلم به کار گرفته شده‌اند. ثانیاً برای تمامی اینها سوابقی که لحاظ شده سه سال به بالا ذکر شده در صورتی که تمامی اینها به استثنای آقای (ح)، (ا)،( ا)،(ص) تماماً یک سال یا کمتر از یکسال سابقه کار در دانشگاه را نداشته‌اند و بدلیل رابطه و پارتی در دانشگاه مشغول بکار شده‌اند.کبنانیوز

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “زمزمه های تغییر رییس پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد”

  1. گچسارانی says:

    من یکی از مخالفان سراج هستم و از رفتن ایشان خیلی خوشحالم ولی در زمان مدیریت اهشان نیرویی بکار گرفته نشد. همه استخدامها در زمان مدیریت نجیب زاده بود. اگه راست میگن چرا با مدیرانی که فله ای نیرو جذب کردن برخورد نمیشه و اونا را برکنار نمیکنن؟ بقولی چرا با دانه درشت ها برخورد نمیشه؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *