آخرین اخبار

نهم دی ماه یک روز نیست؛ یک فرهنگ است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت است

اشتراک گذاری
22 December 2016
کد مطلب : 5680

یدالله مرادی در نشستی با حضور جمعی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم باشکوه نهم دی، اظهار کرد: روز نهم دی روزی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: نهم دی ماه نشانه نفوذناپذیری ملت انقلابی ایران اسلامی بود.

مرادی با بیان اینکه این حماسه بزرگ توطئه‌های دشمنان را از بین برد، تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه روز تجدید بیعت با امام، رهبری و شهدا است.

وی بر نقش موثر تشکل‌های اسلامی و مردمی به ویژه هیات مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها و روحانیت در تبیین چرایی و چگونگی حماسه ماندگار نهم دی ماه تاکید کرد و گفت: این جلسه به منظور هم‌اندیشی و اجرای برنامه‌های مناسب در آن روز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی ابراز کرد:  بعد از دو دهه از استمرار مقتدرانه انقلاب اسلامی، مبارزه دشمنان به سمت تغییر و انحراف از درون جامعه به عنوان محوری‌ترین استراتژی در قبال جمهوری اسلامی شکل گرفت.

مرادی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و شعارهای ساختارشکنانه ناشی از جنگ و تحریم و ناکارآمدی بعضی از مدیریت‌های دولتی و دولت مردان و تغییرات ناشی از هیجانات انتخاباتی، دشمنان انقلاب اسلامی را بر آن داشت تا به امید تغییر ذائقه مردم، با درگیری‌های گروهی و نمایش پارلمان خیابانی، مردم آگاه و آماده برای جانفشانی را به عقب‌نشینی وادار کنند و به تعبیر خام خودشان بساط جمهوری اسلامی را جمع کنند.

وی تصریح کرد: حوادث ناگوار ۷۸ در ماجرای کوی دانشگاه و بی‌حرمتی‌ها، توهین‌ها و جسارت‌های ضدانقلاب در اشکال مختلف در سال ۸۸ ناشی از این تصور دشمنان انقلاب اسلامی بود که عنصر بصیرت، آن حوادث فتنه‌انگیز به وسیله عناصر به ظاهر موجه را خنثی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: قیام سراسری، گسترده، میلیونی و حرکت سیل‌گونه مردم در ۹ دی ۸۸ پایانی بر همه دلخوشی‌های دشمنان و نور تابان امید و خوشحالی برای دوستداران انقلاب اسلامی بود.

مرادی گفت: نهم دی ماه یک روز نیست؛ یک فرهنگ پایدار و یک جریان ماندگار خواهد بود که در گذر زمان جایگاه و شأن آن بیشتر شناخته می‌شود.

وی اظهار کرد: ارزش قیام ۹ دی را باید همچنان زنده، پرشور، بانشاط و گسترده گرامی بداریم تا فریب خوردگان بازیگر از صبوری و سکوت معتقدان دلیر و انقلابی بهره‌برداری نکنند.

مرادی افزود: مردم فهیم شهرستان گچساران در روز پنجشنبه ۹ دی و جمعه ۱۰ دی ماه یکبار دیگر خرد و شاخصه انقلابی‌گری و اعلام وفاداری خود را به نظام و رهبری و هویت اسلامی انقلاب به رخ جهانیان خواهند کشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: از آحاد مردم ولایت‌مدار و انقلابی گچساران جهت حضور پرشور در مراسم نهم دی ماه  دعوت به عمل می‌آورم.فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *