آخرین اخبار

تاسف قلعه نویی برای گچساران

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز یک روز پس از شکست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و خارج شدن از شهر نفت خیز گچساران در گفت و گو با رسانه های کشوری درباره بازی دیروز در گچساران صحبت هایی جالبی انجام داده است

اشتراک گذاری
21 December 2016
کد مطلب : 5662

امیر قلعه نوعی در خصوص گچساران گفت:در بدو ورود به شهر گچساران استقبال خیلی خوبی از ما شد؛ گچسارانی ها نشان دادند مسئولان خوبی دارند، فرماندار خوبی دارند و نماینده مجلس شان هم آدم خوبی است اما متاسفانه گچساران دارایی هایی دارد که استفاده نمی کند.

من وقتی چاه های نفت و گاز را دیدم ناراحت شدم چنین شهری در بخش ورزش چرا اینقدر مشکل دارد؟ زمین مسابقه را دیدید؟ این زمین در حد محلات هم نیست. قدیم ها که خودمان بازی می کردیم، زمین های محلی بهتر از این زمین بود. مردم گچساران لیاقت بیشتری دارند و از مسئولان این شهر می خواهم فضاهای ورزشی بیشتری ایجاد کنند تا برایشان باقی صالحات شود.

در جریان بازی دیروز یکسری اتفاقات رخ داد که در شان فوتبال نیست. سنگ هایی که دیروز پرتاب کردند و اقداماتی که انجام شد اصلا خوب نبود. حتی داریوش یزدی هم چند بار محبت کرد و به سمت هواداران رفت تا سنگ نزنند.

من فکر می کنم فوتبال ارزش این را ندارد که سنگ و ترقه پرتاب کنیم. با این حال به بچه ها خسته نباشید می گویم. نفت و گاز تیم خوبی است که توانسته استقلال خوزستان و فولاد را حذف کند. بازی سختی داشتیم اما خوب کار کردیم. دو بار به تیر دروازه زدیم و اخباری هم روز خوبش را سپری کرد و توانست یک پنالتی را نیز بگیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “تاسف قلعه نویی برای گچساران”

  1. استاد دانشگاه گچساران says:

    واقعا تاسف واسه فرهنگ شهرمون

  2. باوی says:

    آقای قاضی فر لطفا جای اظهارات پوچتون اول از همه به تماشاگر نماهای باشعور شهر بیاندیشند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *