آخرین اخبار

خودکشی و زنگ خطری که به صدا در آمده

خبر تاسف بار خودکشی جوان ۲۴ساله ی لنده ای علاوه بر داغی که بردل خانواده ی محترم آن مرحوم گذاشت یک زنگ خطر جدی رابرای استان ومشخصا مسولان به صدا درآورد. آنطور که سایت ها گزارش داده اند هنوز انگیزه ها و علت خودکشی مشخص نشده اما هرچه که هست این خبر تاسف بار را […]

اشتراک گذاری
15 December 2016
کد مطلب : 5212

خبر تاسف بار خودکشی جوان ۲۴ساله ی لنده ای علاوه بر داغی که بردل خانواده ی محترم آن مرحوم گذاشت یک زنگ خطر جدی رابرای استان ومشخصا مسولان به صدا درآورد.
آنطور که سایت ها گزارش داده اند هنوز انگیزه ها و علت خودکشی مشخص نشده اما هرچه که هست این خبر تاسف بار را باید جدی گرفت.
در طول سال گذشته متاسفانه آمارخودکشی ها در استان رو به فزونی گذاشته که نیاز به یک بررسی سریع و عاجلانه از طرف مسولان استان اعم از کارشناسان حوزه ی خانواده وجامعه،روانشناسان،مسولان ارشد استانی و مهم تر از همه متولیان فرهنگی مخصوصا روحانیت معظم دارد.
از طرفی انتظار می رود شبکه ی استانی سیمای دنا با یک برنامه سازی قوی و علمی ودعوت از کارشناسان مربوطه درراستای کمک به کاهش این پدیده ی نگران کننده نقش مهم خود را ایفا نماید .
مسلما باتوجه به تاثیرات منفی این پدیده بر روح و روان جامعه ،فزونی گشتن آن می تواند به یک اپیدمی خطرناک و نگران کننده تبدیل شود.
طبعا نظارت برداروخانه ها و مکان های توزیع قرص هایی چون خانواده ی ترامادول می تواند عاجلانه ترین تصمیم باشد .
نگارنده امیدوار است مسولان ارشد استان اعم از آیت الله سیداشرف الدین ملک حسینی نماینده ی مردم شریف استان درمجلس خبرگان رهبری و نماینده ی محترم ولی فقیه در استان ،استاندار محبوب ومردمی جناب دکتر خادمی،نمایندگان حوزه های سه گانه استان ، نیروی محترم انتظامی ، سازمان تعزیرات حکومتی ،دانشگاه علوم پزشکی ،مدیریت حوزه های علمیه ی استان ، وهم چنین اساتید دانشگاهی ودانشگاهیان ،فرهنگیان محترم ،ارباب جراید اعم از روزنامه ها و سایت های خبری ومهم تر از همه خانواده ها ومدارس مسولانه وهمدل در راستای کنترل و البته کاهش این پدیده ی نامبارک که درطول یکسال گذشته تاثیرات منفی و نامطلوبی بر آرامش روانی استان گذاشته همت گمارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *