آخرین اخبار

استخدام بدون آزمون در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در گذشته

جهاد دانشگاهی در دو سال گذشته بدون هیچ آزمون استخدامی اقدام به جذب نیروی کار این واحد کرده است.

اشتراک گذاری
11 December 2016
کد مطلب : 4945

رئیس جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: جهاد دانشگاهی در دو سال گذشته طبق نیاز و بدون هیچ آزمون استخدامی اقدام به جذب نیروی کار این واحد کرده است.
محمد سبحانی گفت:طبق ضوابط موجود استخدام در جهاد دانشگاهی هیچ آزمون و یا شرایط خاصی ندارد و هرگاه مدیران احساس نیاز در بخش مورد نظرشان داشتند اقدام به جذب افراد می نمودند که بدون برگزاری آزمون یا آگهی استخدام بود.
سبحانی افزود:با تغییر مدیریت در این قسمت برنامه نگرشی من متفاوت است و طبق تخصص های مورد نیاز اقدام به جذب افراد خواهم کرد که این جذب نیروها بیشتر برای آموزش و درمان خواهد بود و جنبه استخدامی ندارد.
وی گفت:اعتقاد من بر این است که قومی گرائی ،و فرق گذاری گرمسیری یا سردسیری برداشته شود و طبق نیازتخصصی خاص هر واحد سعی در رفع نیاز پرسنلی داشته باشیم.
رئیس جهاد دانشگاهی یاسوج گفت:دو پروژه در دست اجرا داریم که در بخش طب سنتی و جهت ترویج درمان سرطان سینه در استان و شهرستانهای یاسوج و گچساران اجرا خواهد شد.
سبحانی با اشاره به زمان اجرای طرح فوق در استان گفت:تا پایان سال ۹۵ در یاسوج این امر صد در صد اجرائی خواهد شد که با مکان یابی وتقبل ۵۰ درصد از هزینه های تاسیس درمانگاه از سوی مرکزعلوم پزشکی این مرکز تا پایان سال ۹۵ با پزشکان متخصصی که از استان فارس جذب شده اند آماده خدمات رسانی خواهد شد و به زودی در شهرستان گچساران نیز این مرکزو بخش پالایش و پژوهش نفت گچساران راه اندازی خواهد شد.
رئیس جهاد دانشگاهی یاسوج گفت :کهگیلویه و بویراحمد تنها با ۴ عضو شروع به کار نمود که هم اکنون ۴۵ نفر طبق ضوابط پیشین استخدام و مشغول خدمت هستند و برای جذب نیروهای جدید تنها تخصص را در نظر خواهم گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “استخدام بدون آزمون در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در گذشته”

  1. محمد says:

    ایشان هیچ اطلاعی از جهاد دانشگاهی استان نداشته بیچاره خبرنداشته قبل از ایشون چه خبر بوده و جو گیر شده یه حرفی زده
    خود این سبحانی به واسطه وابستگی فامیلی با مسولین دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی بعنوان رئئیس جهاد انتخاب شده

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *