آخرین اخبار

فیلم/تخریب سازه های غیر مجاز در باغ های یاسوج

مالکان این اراضی ۴ هزار و ۴۱۰ متر مربع از اراضی زراعی و باغی خود را در تنگ مهریان و سروک شهر یاسوج بدون مجوز کمیسیون تغییر کاربری اراضی استان تغییر کاربری داده و دور اراضی خود را دیوار کشیدند که این کار تخلف و مصداق بارز تغییر کاربری است. بنا به این گزارش از […]

اشتراک گذاری
29 November 2016
کد مطلب : 4089

مالکان این اراضی ۴ هزار و ۴۱۰ متر مربع از اراضی زراعی و باغی خود را در تنگ مهریان و سروک شهر یاسوج بدون مجوز کمیسیون تغییر کاربری اراضی استان تغییر کاربری داده و دور اراضی خود را دیوار کشیدند که این کار تخلف و مصداق بارز تغییر کاربری است.
بنا به این گزارش از مجموع مساحت اراضی زراعی و باغی ت55555555555غییر داده شده ۴ هزار و ۱۴۰ متر مربع در تنگ مهریان و بقیه در منطقه سروک یاسوج تغییر کاربری داده شده است.
کارشناس سامانه ۱۳۱ مدیریت امور اراضی استان گفت:برای شخصی که برای تغیر کاربری ۴ هزار و ۱۴۰ متر از اراضی تنگ مهریان اقدام کرده بود، علاوه بر تخریب دیوار اطراف این اراضی به پرداخت مبلغ ۱۹۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
مهران عوض پور افزود: مالک دیگر در منطقه سروک به علت اظهار ندامت تنها محکوم به تخریب دیوار اطراف اراضی شد.
وی هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی را بدون مجوز این کمیسیون و مدیریت امور اراضی ممنوع دانست و گفت: به منظور حفظ کاربری اراضی سامانه ۱۳۱ راه اندازی شده و آماده دریافت گزارشات مردمی در این زمینه هستیم.
وی افزود:در تنگ مهریان ۴۰ و در منطقه سروک یاسوج ۱۶۰ فقره پرونده مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغبانی در حال رسیدگی قضایی است.
مهران عوض پور گفت:همچنین در استان ۴۰۰ فقره پرونده درخصوص تغییر کاربری غیرمجاز در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

وی افزود: به محض صدور رای لازم تمامی تغییر کاربری های غیرمجاز در استان تخریب می شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “فیلم/تخریب سازه های غیر مجاز در باغ های یاسوج”

  1. بویراحمد رو به زوال says:

    مالک اصلی پارتی داشته و خودش از مدیران شهرداری بوده. حالا برخورد قاطع با بدون پارتی هاش دارن وگرنه اگر قانون برای همه اجرا بشه خوبه اما نمیشه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *