آخرین اخبار

آبرو ریزی دیگر برای استان کهگیلویه و بویراحمد

انگار قصه محرومیت های دردآور کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد.

اشتراک گذاری
28 November 2016
کد مطلب : 4033

دیروز باخبر شدیم که فرودگاه یاسوج نه به دلیل تعمیر و تطویل باند بلکه به دلیل بدهی یک میلیاردی استانداری به شرکت آسمان، ادامه فعالیت تنها فرودگاه یاسوج منتفی شده است.

به گفته معاون عمرانی استاندار، حتی در سفر هیات دولت نیز پیشنهاد استاندار برای بخشش یا پرداخت بدهی استانداری به شرکت هواپیمایی آسمان توسط رئیس جمهور مورد قبول واقع نشده است.

با این حساب شرکت اسمان هواپیمای خود را برداشته و درب فرودگاه را قفل زده و رفته و مسئولین استانی کاسه گدایی برداشته تا بلکه کسی دلش به رحم بیاید و یک میلیارد ناقابل را به استانداری هدیه کند!

در حالی که در بقیه استان ها، در تمام شهرستان های آن فرودگاه وجود دارد، در استان کهگیلویه و بویراحمد دو فرودگاه درجه چندم وجود دارد که تنها به تهران پرواز دارند و پروازهای فرودگاه گچساران هم از دو سه پرواز در هفته تجاوز نمی کند.

فرودگاه و تعداد پروازها  امروز خود یکی از شاخص های توسعه محسوب می شود و ما نمی دانیم مردم کشور و دنیا چگونه باید از پایتخت طبیعت دیدن کنند، لزوما باید رنج سفر را به دوش کشیده و با هر وسیله ای جز قطار و هواپیما خود را به این مکان بکر و زیبا برسانند.

پی نوشت: راستی جناب آقای استاندار و مدیرانی که برای تغییر نام عجله داشتید، تغییر نام حداقل ۳۰ میلیارد برای استان آب می خورد، اگر جیبتان پر است، یا علی، پول شرکت آسمان را بدهید و بیش از این با آبروی استان بازی نکنید

بویرنیوز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “آبرو ریزی دیگر برای استان کهگیلویه و بویراحمد”

  1. فولادی قشقایی says:

    درود مدیرپایگاه خبری ۱۹ آبان

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *