آخرین اخبار

روستایی در استان که ۵مدیرکل دارد و شهرستانی که حتی یک معاون ندارد

رئیس شورای های اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خطاب به مسئولان استان گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد روستایی هست که پنج مدیرکل دارد ولی شهرستان لنده با این همه استعداد حتی یک مدیرکل و یا معاون مدیرکل ندارد و این نشان بی عدالتی درعدم استفاده از نیروهای نخبه است.

اشتراک گذاری
27 November 2016
کد مطلب : 3955

البرز محمد خانی رئیس جدید شورای های اسلامی شهرستان لنده و رئیس شورای های اسلامی استان در دیداربا امام جمعه شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت دهه آخر صفربه نقش ائمه جمعه در تحقق مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: همکاری و همراهی ائمه جمعه در پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم شهرستان لنده و رفع بخش های از این مشکلات نتیجه همدلی و همزبانی شورای اسلامی با امام جمعه است.1058550

وی افزود: همراهی مسئولان شهرستانی و استانی و برخی خیرین به خصوص فرماندار سابق این شهرستان در تحقق برخی از وعده ها نیز موثر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: مسئولان استانی به خوبی می دانند که شهرستان لنده تنها شهرستان در استان است که یک متر راه اصلی ندارد و سال های سال است که در بن بست می باشد.

وی تاکیدکرد: در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد پروژه اتصال راه تراب به لنده و لنده به تشان از مهمترین طرح های استان بود که متاسفانه به دلیل عدم اخذ مجوز ماده۲۱۵این امر تحقق نیافت و از دستور کار طرح های تصویبی سفر رئیس جمهور خارج شد.

 محمد خانی اظهارکرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان لنده از بن بست خارج کردن شهرستان لنده است که با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته مجوز ماده ۲۱۵جاده لنده به تشان خوزستان اخذ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده گفت: اشتغال از مهمترین ضروریات این شهرستان به دلیل بیکاری جوانان و سرگردان شدن آنان در استان های جنوبی و بنادر ایران است.

وی خاطرنشان کرد: باراه اندازی و استخراج معدن گچ،بوکسید و فسفات قیام می توانیم علاوه بر حل مشکل بیکاری زمینه اشتغال سایر جوانان در شهرستان های همجوار را نیز فراهم کنیم.

محمد خانی گفت: در بخش گردشگری نیز این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتاسیل های بالایی است که نیازمند توجه بیشتری مسئولان استانی است.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد یادآورشد:علی رغم داشتن چهره های شاخص علمی و فرهنگی در شهرستان لنده، متاسفانه از هیچ یک از این سرمایه های انسانی در حوزه های مدیریت استان استفاده نمی شود و این در حالی است در سطوح ملی چهره های شناخته شده ای هستند.

وی تاکیدکرد: در استان کهگیلویه وبویراحمد روستای هست که پنج مدیرکل دارد ولی شهرستان لنده با این همه استعداد حتی یک مدیرکل و یا معاون مدیرکل ندارد و این نشان بی عدالتی درعدم استفاده از نیروهای نخبه است.

محمد خانی اظهارکرد: متاسفانه حق مردم این شهرستان آنگونه که شایسته بود داده نشد و هنوز هم شاهد وعده و وعیدهای هستم که با واقعیت فاصله دارند.

این عضو شورا گفت: در حوزه بهداشت و درمان، جاده، و سایر مسائل تلاش های زیادی صورت گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن آنان باشیم.

خبرلنده

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *