آخرین اخبار

متن نامه ۷ هزار امضایی به مقامات نظام برای تغییر نام استان

هفت هزار نفر از موافقان تغییر نام استان با ارسال نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری ، دفتر رئیس جمهوری و رئیس مجلس خواستار تغییر نام این استان شدند . متن این نامه که در اختیار این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفته است به شرح زیر است : بسمه تعالی احتراما به استحضار می […]

اشتراک گذاری
26 November 2016
کد مطلب : 3931

هفت هزار نفر از موافقان تغییر نام استان با ارسال نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری ، دفتر رئیس جمهوری و رئیس مجلس خواستار تغییر نام این استان شدند .

متن این نامه که در اختیار این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفته است به شرح زیر است :

بسمه تعالی

احتراما به استحضار می رساند با توجه به مطرح شدن تغییر نام استان کهگلویه و بویراحمد بنا به دلایل (عدم شمولیت، سختی در تلفظ، اکراه در سمع، طولانی بودن ، دارای بار قوم گرایی ، تنافر در حروف و مهجوریت بودن ) مقتضی است موارد زیر را به سمع و نظر تان برسانیم.

تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد چند سالی است که دغدغه ی مردم فهیم این استان شده است و هر از چندگاهی مسئولین اسبق و سابق و کنونی و قطعا مسئولان آینده این قضیه را مطرح میکنند و تا چند هفته ای ملت را سرگرم و بعد از به پا کردن یک جنجال رسانه ای با ابراز نظرهای ضد نقیض این قضیه ی کاملا فرهنگی را تام السیاسی می کنند ، معلوم نیست کجای کار می لنگد اما این طرح سالهاست که تا ابراز نظر موافق ائمه ی محترم جماعات استان ، استانداری، شورای فرهنگ ، فرمانداری، سپاه ، برخی نمایندگان مجلس ، اکثریت اعضای شورای شهرهای تابعه، چهره های مختلف ملی ، دانشجویان، کسبه و کارگر می رسد اما ناگهان فتیله ی این چراغ پایین کشیده و کاملا خاموش می شود .

کش و قوس این قضیه سالهاست که بر طبل قوم گرایی و طایفه سالاری می کوبد و جنجالهای بی پایه ای را در استان به پا کرده است.تا حایی که هفته ی پیش در آخرین بار از مطرح شدن این قضیه با به وجود آوردن فضای کاذب سرکوب و ددمنشانه برای رسیدن به اهداف سیاسی و مقاصد مختلف با انواع ادبیات ترامپی و هوچی گری منجر به توهین به برخی شهرستانها و طوایف شده است.حسب جریانات به وجود آمده و ایجاد فضای کاذب دوقطبی بین اهالی این استان اگر این قضیه مختومه پیدا نکند باید منتظر تکه تکه شدن این استان باشیم.

دلیل این مدعا ادعای جدایی طلبی شهرستانهای گچساران ، باشت و کهگیلویه ی بزرگ در همین چند روز اخیر است .اگر همچنان مردم را به تعصبات بی جا تشویق کنیم یقینا فرجامی خوفناک در پیش رو خواهیم داشت.

این استان ولایتمدار و صد درصد حاضر پای صندوق های رای که همه متحد و یک دست بوده اند اکنون در صورت عدم مدیریت این بحران ممکن است در چرخشی ۱۸۰درجه ای به دست بازی گردانان دشمن بیفتد و آنگاه حسرتهاست که بیهوده است و هزینه هایی گزافی را متحمل جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

لذا با عنایات به موارد یاد شده و جهت جلوگیری از نفوذ دشمن و ایجاد کینه و نفاق بین اهالی محترم استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد مسدعی است تمهیدی اندیشیده شود که قضیه تغییر نام استان در فضایی کاملا منطقی و آرام صورت پذیرد. تعجیل در انجام این مهم از حیث امنیتی بسیار حائز اهمیت است.

از طرف کمپین های ۷هزار نفره موافق تغییر نام اهالی محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “متن نامه ۷ هزار امضایی به مقامات نظام برای تغییر نام استان”

  1. کیان says:

    شما هفت هزار نفر هستید هفتصد هزار نفر از قوم لر مخالف تغییر نام هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *