آخرین اخبار

مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از هر کسی خوششان بیاید وام می‌دهند

بانک‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت نمی‌کنند که دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه نظارت و ارزیابی بیشتری داشته باشند

اشتراک گذاری
24 November 2016
کد مطلب : 3747

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان پس از ارائه آماری از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی از موفقیت‌ها و برخی از نقطه ضعف‌ها در اجرای اقتصاد مقاومتی در استان اظهار کرد: با این احتساب و با آماری که آقای نوروزی عنوان کردند باید گفت که ما خوب حرف زده‌ایم و در عوض خوب عمل نکرده‌ایم.

جبار کیانی گفت: به‌دلیل اینکه در صادرات غیر نفتی و همچنین ارائه تسهیلات به واحدهای دچار رکود خوب عمل نکرده‌ایم ارزیابی این است که در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به شاخص‌های کشوری در حوزه اقتصاد مقاومتی خوب عمل نکرده‌ایم.

این مسؤول عضو ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد اراده‌ای برای رونق تولید در استان ندارند.

وی افزود: در ضمن بانک‌ها رفتارشان نسبت به گذشته با واحدهای تولیدی و صاحبان سرمایه‌ها نه‌تنها بهتر نشده بلکه خشن‌تر هم شده است.

کیانی تصریح کرد: عملا بانک‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت نمی‌کنند که دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه نظارت و ارزیابی بیشتری داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: در نشستی که با رئیس‌کل بانک مرکزی در بحبوحه سفر رئیس‌جمهور به استان داشتیم تأکید فراوان داشتند که به استان نگاه‌ویژه شود.

وی گفت: سیف به بانک‌ها در استان تأکید کرد که هر طرح و پروژه‌ای که توجیه‌پذیر بود تسهیلات به آن‌ها اعطا شود که اکنون برعکس آن را در استان مشاهده می‌کنیم.

این مسؤول افزود: متأسفانه در استان ما عملکرد بانک‌ها به‌نحوی است که اگر از کسی خوششان بیاید وام می‌دهند لذا باید دستگاه‌های نظارتی بر این عملکرد بانک‌ها نظارت داشته باشند تا در زمینه اقتصاد مقاومتی شاهد آمارهای بد نباشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *