آخرین اخبار

سربریدن با نان بری؟!

جمعی از کارگران شرکت بازرگانی بلادشاپور با تجمع در مقابل استانداری استان و بانک صادرات شعبه استان اعتراض خود را در خصوص تصمیم اخیر مدیرعامل بانک صادرات در بازپس‌گیری مکان بزرگترین شرکت خدمات‌دهی در استان اعلام کرده و خواستار رسیدگی مسؤولان استانی به این موضوع شدند. سید محمد دلباز سرمایه‌گذار شرکت خدماتی بلاشاپور به نمایندگی […]

اشتراک گذاری
10 November 2016
کد مطلب : 2917

جمعی از کارگران شرکت بازرگانی بلادشاپور با تجمع در مقابل استانداری استان و بانک صادرات شعبه استان اعتراض خود را در خصوص تصمیم اخیر مدیرعامل بانک صادرات در بازپس‌گیری مکان بزرگترین شرکت خدمات‌دهی در استان اعلام کرده و خواستار رسیدگی مسؤولان استانی به این موضوع شدند.

سید محمد دلباز سرمایه‌گذار شرکت خدماتی بلاشاپور به نمایندگی از سایر معترضان در خصوص تجمع کارگران به خبرنگار فارس گفت: پنج سال است که شرکت بلاشاپور را در ساختمانی که متعلق به بانک صادرات است در سه راه بیمارستان شهر یاسوج دایر کردیم و در حال حاضر ۳۲۰ نفر در تمام بخش‌های این شرکت در حال کار هستند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی خانوار از این شرکت به صورت مستقیم امرار معاش می‌کنند اما مدیرعامل بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد که یک فرد غیربومی است خواسته ما ساختمان را تخلیه کنیم تا آن را به کسی دیگری اجاره دهد.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: در بزرگترین ناوگان حمل و نقل استان در شهر دهدشت ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پروژه مستقر است و ۷۳ نفر هم مشغول به کار هستند.

 

 

وی عنوان کرد: طرح ساماندهی جمعه بازار با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی را در دستور کار دارم و همه این اقدامات را به هزینه شخصی و بدون دریافت وام انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ کارگر در بخش‌های ماشین‌آلات، تعمیر کامپیوتر، گوشی تلفن همراه و لپ تاپ مشغول به کار هستند، افزود: افرادی که در این شرکت کار می‌کنند دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند پس اگر این افراد بیکار شوند چه کسی پاسخگوی خانواده‌های آنان است؟

دلباز اضافه کرد: مدیرعامل بانک صادرات قصد دارد این مکان را به شخص دیگری اجاره دهد و ۳۲۰ جوان این استان را بیکار کند، که امیدوارم مسؤولان استان علی‌الخصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد به داد ما برسد و از این مشکل بزرگ جلوگیری کند.

 

 

وی اضافه کرد: سال گذشته می‌خواستم تمام وسائل خود را بفروشم و در استان فارس سرمایه‌گذاری کنم اما سید موسی خادمی استاندار استان به من این اجازه را نداد و گفت کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از هر جای دیگر نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و من به احترام استاندار در استان ماندنی شدم.

این سرمایه‌گذار بیان کرد: اما اگر کسی از ما حمایتی نکند و برای ما کاری انجام ندهد طرح‌ها و پروژه‌هایی که داشتم را جمع می‌کنم و از این استان می‌روم که در استان‌هایی مانند فارس بیشتر به سرمایه‌گذار بها داده می‌شود.

وی گفت: مدیرکل امور اقتصادی و مدیر دفتر حوزه استانداری در جمع ما حضور پیدا کردند و قرار است مشکل را حل و فصل کنند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دلباز افزود: جمعی از کارگران در مقابل استانداری و جمعی دیگر در مقابل بانک صادرات تجمع کردند و منتظریم تا این مشکل حل شود و کارگران طبق معمول به سر کار خود باز گردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *