آخرین اخبار

پرداختن به ترامپ نان و آب نمی‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختن به موضوع ترامپ و کلینتون نان و آب نمی‌شود.

اشتراک گذاری
12 November 2016
کد مطلب : 3001

عدل‌ هاشمی‌پور  در واکنش به اظهارات برخی در خصوص رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت: متاسفانه یک عده تمام فکر و ذکرشان این شده که‌ چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا شده است.

وی ادامه‌ داد: این‌ جای تعجب است که عده‌ای منتظر باشند چه‌ کسی رئیس جمهور آمریکا بشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ۳۷ سال است دولت‌های مختلف آمریکا را تجربه کرده‌ایم از دموکرات گرفته تا جمهوری‌خواه، از ترامپ و کلینتون گرفته تا بوش‌ پسر و بوش‌ پدر که رفتار هم آن‌ها یکی بوده است.

وی ادامه داد: بهتر است بجای تحلیل‌ کردن‌ها که ترامپ خوب است یا بد مواظب جهان اطرافمان باشیم که چه می‌گذرد.

هاشمی‌پور تاکید کرد: اگر چشمانمان را باز کنیم متوجه می‌شویم امروز علمدار شیعیان جهان پیش‌بینی‌هایش کارشناسان دنیا را متحیر کرده است اما متاسفانه عده‌ای به این فکر می‌کنند بعد از ترامپ چه می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به‌ جای اینکه تا شش‌ ماه وقت خود را تلف کنیم و تفسیر و تحلیل کنیم که حالا دیدگاه ترامپ چیست و چه خواهد شد بهتر است به فکر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری باشیم.

وی‌ افزود: در سال‌های اخیر اقتصاد مقاومتی دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است ولی متاسفانه شاهد هستیم که شکل واقعی به‌ خود نمی‌گیرد، لذا من توصیه می‌کنم برای اجرایی شدن فرامین رهبری باید از شعارگرایی خارج شویم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با بیان اینکه مردم با بصیرت ما می‌دانند که آمریکا دشمن ما بوده و تکلیف آنها امروز در دنیا مشخص است خاطرنشان کرد: ما وقت این را نداریم که وقت خود را صرف تحلیل و تفسیر کنیم که دیدگاه ترامپ چیست، لذا آن چیزی که برای ما مهم و از واجبات است پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری است که امروز نقشه راه جهان اسلام و شیعیان است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری که همچون ناخدای جهان اسلام است در دنیا قد علم کرده است.

فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *