آخرین اخبار

جذب امریه در حوزه پدافند غیر عامل کهگیلویه و بویراحمد

این مسئول استانی تصریح کرد: در صورت وجود شرایط مساوی، اولویت با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان فعال می‌باشد.

اشتراک گذاری
03 November 2016
کد مطلب : 2603

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این اداره کل در نظر دارد براساس شرایط عمومی و اختصاصی تعداد یک نفر مشمول وظیفه در رشته‌ کارشناسی ارشد اقتصاد در گرایش های مجموعه علوم اقتصادی شامل (اقتصاد، محیط زیست، اقتصاد شهری، برنامه ریزی، اقتصاد اسلامی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، انرژی، نفت و گاز) با تاریخ اعزام ۱/۱۲/۹۵ را پذیرش نماید.

وی افزود متقاضیان درصوت برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی تقاضای خود را جهت بررسی حداکثر تا تاریخ ۱۶ /۹ /۹۵ به اداره کل پدافندغیرعامل واقع در استانداری به اینجانب تحویل نمایند.

محمود مومن نسب برخی از شرایط عمومی و اختصاصی مشمول وظیفه را  اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی –  نداشتن سوء سابقه کیفری و قضایی – حداقل یکسال عضویت فعال در بسیج –  مجرد و بومی استان  – برخورداری از سلامت روحی و جسمی  قبولی در مراحل گزینش و مصاحبه –  داشتن مدرک تحصیلی کار‌شناسی ارشد اقتصاد نداشتن غیبت و اضافه خدمت – عدم صدور امریه در سایر دستگاه‌ها –  انجام سایر مقررات مربوط به قانون وظیفه عمومی و پدافند غیر عامل – داشتن برگه اعزام به خدمت ۱/۱۲/۹۵ برشمرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل اظهارداشت:  تقاضای فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی با معدل ۱۵، دانشگاه آزاد اسلامی با معدل ۱۶ و دانشگاه علمی کاربردی با معدل ۱۷در رشته مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول استانی تصریح کرد:  درصورت وجود شرایط مساوی، اولویت با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان فعال می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه  به درخواست‌های دارندگان مدرک تحصیلی معادل ترتیب اثر داده نمی‌شود، در ادامه افزود در صورت عدم وجود متقاضی بومی از متقاضیان غیر بومی با شرایط ذکر شده استفاده می شود.

مومن نسب در پایان تاکید کرد: ارائه و تحویل مدارک به هیچ وجه به منزله تایید نهایی و تعهد اداره کل پدافندغیرعامل برای پذیرش امریه محسوب نمی شود، بلکه پذیرش نهایی پس از طی فرآیندهای لازم و تصویب وزارت متبوع، سازمان پدافند غیر عامل کشور و ستادکل نیروههای مسلح نهایی می شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *