آخرین اخبار

بزرگترین خدمت ترامپ به ایران پاره کردن برجام است

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: بزرگترین خدمت ترامپ به ایران پاره کردن برجام است

اشتراک گذاری
12 November 2016
کد مطلب : 3010

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه، توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه به اصول نبوت و امتیازات انبیا اشاره و اضافه کرد: منظور از عصمت، نیرو و قوه قدرتی است که انسان را از انجام گناه، ارتکاب و خطا نگه می دارد و عصمت یک لطف از جانب خدا است.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت و در ادامه به روز کتاب و کتابخوانی و آغاز هفته کتاب اشاره کرد و یادآور شد: ملتی که با کتاب و کتابخوانی سروکار نداشته باشد دچار خسارت بزرگی شده است و کتابخوانی یک فریضه واجب و لازم برای یک ملت است، امیدوارم مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کتابخانه شهر قلعه‌رئیسی را برطرف کنند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری نصیحت کردند که تحقیر و تخریب منتقدان خلاف تدبیر و حکمت است، تصریح کرد: اینکه هر روزنامه‌ای، رسانه‌ای و طیفی سیاسی از ما تعریف و تمجید کنند محترم هستند و هرکس نقد کند باید شکسته شود، این چه اخلاق نبوی است.

صلواتی تشریح کرد: دولتمردان بدانند این نوع ادبیات، بی‌تحملی‌ها، واکنش‌ها و این نوع دوگانگی‌ها اعتماد مردم را از بین می برد؛ این چه ادبیاتی است که اوبامای ملعون، خبیث و ملحد را فردی مهربان، باهوش و مؤدب خطاب می‌کنند، سپس دل داده‌های به راه امام و شهدا و منتقدین را انقلابی‌نما خطاب کنیم.

وی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور همین اوبامای مهربان این همه تحریم در حق ملت ما انجام داده است، تبیین کرد: همین اوبامای مهربان شما عامل شکست برجام و خسارت به ملت بود.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه با مناظره دو نامزد آمریکا حیثیت پوشالی این رژیم بر باد رفت، اضافه کرد: آخرین نفس‌های این ابرقدرت بی‌قدرت از وجود پوشالی‌اش خارج می‌شود و به فضل الهی زمان زمینه‌های فروپاشی و اضمحلال استکبار و رأس آمریکا فرا رسیده است و به لطف خدا این آخرین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است و روزی شاهد نابودی نظام سلطه و نظام ظلم و در رأس آمریکا خواهیم بود.

صلواتی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا در این انتخابات و مناظره رو شد، عنوان کرد: بازنده انتخابات آمریکا رژیم خبیث آل‌سعود و بعضی دولت‌های عربی بودند که با تمام قوا به حمایت مالی از کلینتون پرداختند و با انتخاب امثال ترامپ دیوانه هیچ اتفاقی در دشمنی آمریکای جنایتکار با ملت ایران نمی‌افتد.

وی افزود: بزرگترین خدمتی که ترامپ می‌تواند به ایران بکند این است که برجام را پاره کند، چراکه مقصر به هم خوردن برجام، آمریکا است و با انتخاب ترامپ باغ گلابی و سیب دچار آفت شد و امیدواریم مسئولان باغبان برجام بتوانند از این باغ سیب و گلابی آفت‌زدایی کنند؛ هرچند مردم دیگر امیدی به گلابی و سیب این باغ ندارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *