آخرین اخبار

اکران فیلم “سناتور” و “یتیم خانه ایران”در یاسوج

مسئول سینما انقلاب یاسوج گفت: دو فیلم “سناتور” و “یتیم خانه ایران” آذرماه امسال در این سینما یاسوج نمایش داده می شوند.  احسان معصومی در خصوص اکران فیلم ناسور نیز گفت: این هفته درخواست اکران فیلم ناسور را خواهیم داد که در این سینما اکران شود. معصومی دلیل تاخیر در اکران این فیلم را آماده نبودن […]

اشتراک گذاری
03 November 2016
کد مطلب : 2600

مسئول سینما انقلاب یاسوج گفت: دو فیلم “سناتور” و “یتیم خانه ایران” آذرماه امسال در این سینما یاسوج نمایش داده می شوند.

 احسان معصومی در خصوص اکران فیلم ناسور نیز گفت: این هفته درخواست اکران فیلم ناسور را خواهیم داد که در این سینما اکران شود.

معصومی دلیل تاخیر در اکران این فیلم را آماده نبودن آن بیان کرد و افزود: از طرف شرکت سازنده باید با ما تماس بگیرند که فیلم آماده است و ما درخواست اکران آن را بدهیم گاهی فیلم هایی را برای اکران درخواست می دادیم اما به دلیل آماده نبودن اکران نمی شدند.

معصومی به دو فیلم در حال اکران در سینما انقلاب یاسوج اشاره کرد و گفت: دو فیلم ” اروند” و “هیهات” از اول محرم در سینما انقلاب یاسوج در حال اکران هستند و تا ۲۹ آبان ماه نمایش داده می شوند.

وی با اشاره به اینکه موضوع هر دو فیلم با محرم در ارتباط است، بیان کرد: شهروندان عزیز برای دیدن فیلم هیهات همه روزه ساعت ۱۶تا ۱۸ و برای تماشای فیلم اروند نیز روزانه ۱۸ تا ۲۰ به سینما انقلاب یاسوج مراجعه کنند.

مسئول سینما انقلاب یاسوج از تخفیفات ویژه برای گروه های مختلف جهت دیدن این فیلم ها اشاره کرد و گفت: هزینه بلیط هر کدام از این فیلم ها چهار هزار تومان است و  به مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکزی که به صورت گروهی برای تماشای این فیلم مراجعه کنند تخفیف داده می شود.

علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۵۸۹۵۶ تماس بگیرند و یا به محل اکران فیلم واقع در بلوار امام خمینی(ه)، جنب شهرداری، خیابان شهید قندی مراجعه کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *