آخرین اخبار

۶۷ میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافت

شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
15 October 2016
کد مطلب : 1969

شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش ۱۹آبان از یاسوج، قبل از ظهر امروز شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار این استان و با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این جلسه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران مراقب اعتبارات پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور باشند، اظهار کرد: مدیران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بویژه مدیران در وزارت نیرو و راه که عمده پروژه‌ها به آن‌ها مرتبط می‌باشند، مراقبت کنند که پروژه‌ها و اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور مصوب شده برای سال ۹۶ در لایحه بیاید.
خادمی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های ما جزء لیست پروژه‌های مصوب شده سفر هئیت دولت است، تصریح کرد: حواسمان باشد و نباید در این خصوص غفلتی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: دولت حواسش هست و ما هم باید سهم استان را از آنچه در سفر هئیت دولت مصوب شده بگیریم.
خادمی در ادامه گفت: باید سهم شهرداری‌های استان را از اعتباراتی که دولت برای آن‌ها در نظر گرفته، بگیریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶۷ میلیارد تومان از ۱۷۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران در قالب اوراق واگذار می‌شود.

خادمی اظهار داشت: برای بررسی بودجه پروژه‌های ملی و ملی استانی شده جلساتی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار و پیشنهادات ارائه شده بررسی شوند.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه های ملی و ملی استانی شده ما جزء لیست سفر هیئت دولت قرار گرفت، افزود: براین اساس، اعتباراتی که در سفر هیئت دولت برای سال ۹۶ توافق شد در پیشنهادات ارائه شده مد نظر قرار گیرد.

خادمی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از منابع به پروژه‌های ملی و ملی استانی اختصاص دارد، دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند سهم خود را از محل این اعتبارات بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ۶۷ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سال ۹۵ استان، تاکنون در قالب اوراق تخصیص یافته است، گفت: دستگاه‌های اجرایی اعتبارات تخصیص یافته را به پروژه‌های مهم خود اختصاص دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان مطالبات خود را با شرایط اداره اقتصاد و دارایی تطبیق داده و لیست پیمانکاران خود را تحویل دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *