آخرین اخبار

با حضور سردار نقدی چهارمین روز کنگره شهدای استان آغاز به کار کرد

چهارمین روز کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان اجلاسیه زنان شهیده و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

اشتراک گذاری
05 October 2016
کد مطلب : 1681

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، چهارمین روز کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان اجلاسیه زنان شهیده و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.
کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در یاسوج برگزار می شود که در این کنگره، مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد میزبان خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
روز نخست این کنگره، اجلاسیه عشایر، جانبازان و آزادگان بود که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
دومین روز این کنگره، تحت عنوان اجلاسیه ۱۰۵ معلم و ۴۶۴ شهید دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.
سومین روز کنگره ملی شهدا به نام شهدای روحانی نامگذاری شده، که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.
روز چهارم کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد به نام اجلاسیه زنان شهیده و دفاع مقدس نامگذاری شده، که در این روز سردار محمد نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران ویژه اجلاسیه زنان شهیده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *