آخرین اخبار

ضرورت تسریع در روند راه‌اندازی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دیدار استاندار، برخی معاونان و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان، کهگیلویه و بویراحمد را استانی با ظرفیت‌های بالقوه فراوانی برشمرد که باید با همت و تلاش مردم و حمایت مسؤولان به بالفعل تبدیل شود. سورنا ستاری ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، آب و انرژی در این استان را از […]

اشتراک گذاری
04 October 2016
کد مطلب : 1650

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دیدار استاندار، برخی معاونان و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان، کهگیلویه و بویراحمد را استانی با ظرفیت‌های بالقوه فراوانی برشمرد که باید با همت و تلاش مردم و حمایت مسؤولان به بالفعل تبدیل شود.

سورنا ستاری ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، آب و انرژی در این استان را از فرصت‌های سرمایه‌گذاری عظیم و منابع خدادادی دانست و گفت: معرفی این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و اختصاص اعتبارات و منابع مناسب می‌تواند آینده‌ای روشن و توسعه یافته را برای این استان رقم بزند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور افزود: کهکیلویه و بویراحمد در زمینه‌های گیاهان دارویی، صنایع دستی، گردشگری و زیست فناوری جزو استان‌های خاص و برخوردار است و باید علاوه بر راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، ثبت شرکت‌های کارگزار گیاهان دارویی، روند راه‌اندازی پارک علم و فناوری در این استان را تسریع داد.

جانشین معاون اول رئیس‌جمهور در قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری ویژه خواسته‌های استاندار خبر داد و گفت: این خواسته‌ها و نیازمندی‌های استان از طریق دولت، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و همچنین سازمان برنامه و بودجه پیگیری می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از استقبال بی‌نظیر مردم میهمان نواز کهگیلویه و بویراحمد از کاروان تدبیر و امید در سی‌امین سفر استانی و همچین تلاش مسولان و استاندار استان در پیاده‌سازی راهبردهای اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار نیز ابتدا به نیازمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و خواستار پیگیری و اتخاذ تصمیم در ۵ بخش شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیازمندی حیاتی استان به پارک علم و فناوری، تخصیص آب استان، تسریع در روند عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید، پیگیری سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای نظیر ایدرو، امیدرو برای سرمایه‌گذاری در استان به ویژه در حوزه گیاهان دارویی و همچنین توجه به صنعت پتروشیمی دهدشت و صنایع پایین دستی در شهرستان گچساران را از جمله این موضوعات خواند.

خادمی از معاون رئیس‌جمهور خواست هر ماه یک جلسه در استان و جلساتی نیز در ستاد مرکزی در تهران با حضور وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها برای پیگیری مصوبات سفر و این نیازمندی‌ها تشکیل شود.

استاندار در این نشست هم گزارشی از روند اقدامات ۶ ماهه اول قرارگاه ستاد اقتصاد مقاومتی استان به جانشین معاون اول رئیس‌جمهور در قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد ارائه داد.

منبع روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *