آخرین اخبار

اگر تیپ های فرهنگی تشکیل ندهیم خیانت کرده ایم/مراحل تشکیل جبهه فرهنگی

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد جبهه فرهنگی در همه نقاط کشور است.

اشتراک گذاری
04 October 2016
کد مطلب : 1667

ستار هدایت‌خواه در جمع هیئات مذهبی شهرستان گچساران در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر اظهار داشت: امروزه صف‌آرایی نسبت به گذشته تفاوت پیدا کرده است در سال‌های گذشته صف‌آرایی مختص یک منطقه و یا یک قاره خاص بود اما امروزه صف‌آرایی در یک وسعت جهانی قرار دارد.

 وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند در مقابل کفر باید جبهه درست کرد که معظم‌له بر کلمه باید تاکید فراوانی کرده‌اند.

هدایت‌خواه تصریح کرد: در حال حاضر باید جبهه تشکیل داد و جبهه‌ای به وسعت تمامی مستضعفین و حق‌طلبان از استان گرفته تا تمام کشور، منطقه و در سطح بین‌المللی تشکیل داد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیپ‌های فرهنگی در کشور تشکیل نشده و دشمن توانسته در بسیاری از جاها نفوذ کرده و به اهداف خود برسد.

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: در وهله اول باید جبهه فرهنگی تشکیل داد، رهبری معظم می‌فرمایند دشمن تشکیل جبهه داده و شما هم باید جبهه تشکیل دهید که اگر مقابل دشمن جبهه تشکیل ندهیم در این زمینه خیانت کرده‌ایم همانند اهل کوفه که به حضرت علی(ع) خیانت کردند.

هدایت‌خواه بیان کرد: در وهله اول تشکیل جبهه، شناسایی افراد است و لازم است از هر گروه و قشری در زمینه تشکیل جبهه فرهنگی استفاده کنیم.

وی گفت: تمام عناصر فرهنگی باید شناخته شود و همه ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان گچساران باید شناسایی و در سامانه‌ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد به نام شهید باقری ثبت شده، فعالان فرهنگی در آن ثبت شوند.

این مسؤول با بیان مرحله دوم تشکیل جبهه فرهنگی، افزود: مرحله دوم تشکیل جبهه‌های فرهنگی تشکیل نشست‌های افراد و تبادل نظرات یکدیگر است.

هدایت‌خواه گفت: مرحله سوم در تشکیل جبهه‌های فرهنگی شناسایی توانمندی‌ها و قابلت افراد در زمینه مهارت، فناوری و موضوعات نرم‌افزاریی است.

وی عنوان کرد: در مرحله چهارم تشکیل کارگاه‌های تخصصی و ایجاد فضاهای مجزا برای دعوت افراد در جلسات است.

فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *