آخرین اخبار

با جستجوگران گنج در لباس امام جمعه و یا مدیر دولتی برخورد می‌کنیم

باقری از امام جمعه قلعه رئیسی خواست در صورت داشتن اسناد دقیق در زمینه تخلف مدیران دولتی با هدف پیدا کردن گنج و آنچه که وی در خطبه‌های نماز جمعه ایراد سخن کرده آن‌ها را به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل دهد.

اشتراک گذاری
02 October 2016
کد مطلب : 1435

مدیرکل‌میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی‌ و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی که در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفته بود «جستجوی گنج توسط برخی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با خودروی‌های دولتی» واکنش نشان داد.
«محمود باقری» با تاکید بر بی‌اطلاعی خود از چنین گزارش‌هایی اظهار داشت: ما وظیفه خود می‌دانیم که با متخلفان که اقدام به حفاری غیرمجاز می‌کنند، برخورد کنیم؛ خواه این حفار غیرمجاز در لباس امام جمعه باشد خواه در لباس یک مدیر دولتی.

وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط مدیر، معاون و یا کار‌شناسی در کهگیلویه و بویراحمد به این اداره کل ارسال نشده و اگر امام جمعه قلعه رئیسی کسی را در این ارتباط می‌شناسد و یا شناسایی کرده و یا اسنادی دارد آن را به ما تحول دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و و بویراحمد افزود: حفاری غیرمجاز توسط هر کسی و در هر لباسی صورت گیرد خلاف بوده و مردم استان و سایرین نیز بدانند که در کهگیلویه و بویراحمد با متخلفان حفاری‌های غیرمجاز از طریق قانونی به شدت برخورد خواهد شد و ما در این زمینه با کسی تعارف نداریم.
باقری از امام جمعه قلعه رئیسی خواست در صورت داشتن اسناد دقیق در زمینه تخلف مدیران دولتی با هدف پیدا کردن گنج و آنچه که وی در خطبه‌های نماز جمعه ایراد سخن کرده آن‌ها را به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل دهد. /ایلنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *