آخرین اخبار

انتقاد شدید و تهدید به افشاگری رئیس جهاد کشاورزی استان از دولت گذشته

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلاتی خلاف قانون در دولت گذشته به برخی از واحدهای دامی در این استان خبر داد و این اقدام را برپایه رانت، رابطه و سفارش دانست. جعفر گوهرگانی  گفت: متاسفانه در دولت گذشته شاهد برخی بذل و بخشش‌های کاملا غیرقانونی در حوزه تسهیلات برخی واحدهای دامی […]

اشتراک گذاری
16 October 2016
کد مطلب : 2008

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلاتی خلاف قانون در دولت گذشته به برخی از واحدهای دامی در این استان خبر داد و این اقدام را برپایه رانت، رابطه و سفارش دانست.

جعفر گوهرگانی  گفت: متاسفانه در دولت گذشته شاهد برخی بذل و بخشش‌های کاملا غیرقانونی در حوزه تسهیلات برخی واحدهای دامی در کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود آمار دقیق از تعداد این بذل و بخشش‌ها، نمی‌توانیم آمار دقیقی ارائه دهیم، اظهار داشت: تنها تعداد اندکی از این واحدها را شناسایی کرده‌ایم که به طور مثال برای یک واحد دامی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بخشیده شده و برای دیگری حدود ۱۰ میلیون تومان!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولتی که ندای عدالت‌خواهی و رفع تبعیض را سر می‌داد این‌گونه بین واحدهای دامی کهگیلویه و بویراحمد عدالت را اجرا کرده که این اقدام اکنون سبب نارضایتی بسیاری از دارندگان واحدهای دامی در استان شده است.

گوهرگانی با تاکید بر اینکه این بذل و بخشش‌ها به هیچ عنوان براساس”حق” صورت نگرفته، خاطرنشان کرد: این بذل و بخشش‌ها تنها براساس رانت، رابطه‌بازی و سفارش‌های اداری و غیر اداری سیاسیون صورت گرفته است.

وی گفت: در دولت گذشته برای برخورد با این بی‌عدالتی‌ها شاید دستگاه‌های نظارتی وجود داشته اما دستگاه متولی و مجری برای جلوگیری از این بی عدالتی‌ها وجود نداشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بذل و بخشش‌هایی که برای برخی واحدهای دامی در این استان در دولت گذشته صورت گرفته براساس رابطه‌بازی با مرکز و از طریق برخی سیاسیون داخلی انجام گرفته است.

گوهرگانی با تاکید بر غیرقانونی بودن حذف تسهیلات دامی از سوی دارندگان این واحدها توسط دولت گذشته، تصریح کرد: ما از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی می‌خواهیم در کمترین زمان ممکن این موضوع را به نتیجه رسانیده تا از بی عدالتی‌ها  و ادامه نارضایتی‌ها جلوگیری شود.

وی گفت: ما معتقدیم اگر قرار است عدالت اجرا شود بایستی تسهیلات بخشش شده توسط آقایان گذشته، اکنون به طور اقساط از دارندگان واحدهای دامی اخذ تا عدالت اجتماعی برقرار و نارضایتی‌ها به اتمام برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دولت تدبیر و امید خبری از این بذل و بخشش‌های خلاف قانون نبوده و نخواهد بود و از سویی تنها صندوق بیمه محصولات کشاورزی کمک‌های ناچیزی انجام می‌دهد و یک ریال هم کمک بلاعوض مثل کمک‌های خلاف قانون دولت گذشته انجام نشده و نمی‌شود.

گوهرگانی گفت: سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به طور حتم پیگیر موضوع بذل و بخشش‌های خلاف قانون به واحدهای دامی شناخته شده خواهد بود و اطلاعات لازم را در آینده نزدیک نیز اطلاع‌رسانی می‌کند./ایلنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “انتقاد شدید و تهدید به افشاگری رئیس جهاد کشاورزی استان از دولت گذشته”

  1. جان خودت says:

    اقا جان اون موقع وام گیر همه میومد حالا جمعش میکنند یجا میدنش به نور چشمی ها

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *