آخرین اخبار

رهبرانقلاب آشفته می‌شوند وقتی می‌شنوند آقایی ۵۷ میلیون از بیت‌المال حقوق گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز (یکشنبه ۱۱ مهر) طی سخنانی در مراسم بهره برداری از ۱۷۰ طرح فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم کشور اظهار کرد: تقارن افتتاح این مساجد و مراکز فرهنگی با شب اول ماه محرم، فضای دیگری را ایجاد کرده و چه خوش و مناسب […]

اشتراک گذاری
02 October 2016
کد مطلب : 1497
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز (یکشنبه ۱۱ مهر) طی سخنانی در مراسم بهره برداری از ۱۷۰ طرح فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم کشور اظهار کرد: تقارن افتتاح این مساجد و مراکز فرهنگی با شب اول ماه محرم، فضای دیگری را ایجاد کرده و چه خوش و مناسب بود که جلسه امروز ما به عطر نام اباعبدالله الحسین (ع) معطر شد.

وی در ادامه با اشاره به عظمت و مظلومیت امام حسین (ع) گفت: در میان ائمه اطهار علیهم السلام، این تنها امام حسین (ع) بودند که در لحظه شهادت تنها بودند و چشم به خیمه گاه هایی داشتند که دشمنان رجاله به سوی آنها یورش برده بودند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به ارزش والای پیاده روی مراسم اربعین و زیارت مضجع شریف سرور و سالار شهیدان بیان داشت: در تصاویری که از مراسم پیاده روی اربعین از رسانه ها پخش می شود می بینیم که حتی پیرمردان و پیرزنان از فاصله های طولانی و با طی کردن حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ کیلومتر خود را به کربلا می رسانند.

وی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به امر خدمت رسانی به محرومان و مستضعفین گفت: بیشترین همّ و غم رهبر معظم انقلاب، فکر افتادگان، درماندگان و بیچارگان است و معظم له آنگاه که می بینند خدمتی به یک فرد محروم شده است گل از گلشان می شکفد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: من از نزدیک شاهدم و می بینم که رهبر معظم انقلاب چه میزان به مقوله رسیدگی به محرومان و مستضعفین اهتمام دارند و آشفته می شوند، وقتی می شنوند که آقایی ۵۷ میلیون از بیت المال حقوق گرفته است.

محمدی گلپایگانی افزود: باید از فردی که این مقدار از بیت المال حقوق دریافت کرده، پرسید که  با این همه افراد نیازمندی که در کشور وجود دارد چگونه این پول را هزینه می کند.

منبع: میزان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *