آخرین اخبار

بزرگترین پروژه عمرانی گچساران در آستانه تعطیلی

معاون اجرایی کارفرمای شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از تعطیلی احتمالی بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان گچساران خبر داد.

اشتراک گذاری
10 October 2016
کد مطلب : 1836

sad-chamshir-gachsaran

محمدرضا فاضل گفت: عملی نشدن تعهدات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در ارسال به‌موقع یک هزار و ۳۹۲ تن آرماتور به طرح چم شیر گچساران، موجب تعطیلی برخی از بخش‌ها در این پروژه شده است.

وی با تشریح وضعیت عمرانی سد چم شیر گچساران، اظهار داشت: ادامه این روند منجر به بیکاری کارکنان و ادعای خسارت پیمانکاران خواهد شد.

معاون اجرایی کارفرمای شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران افزود: متأسفانه باوجود پرداخت وجه یک هزار و ۳۹۲ تن آرماتور در روز هشتم خردادماه امسال و تعهدی که گروه ملی فولاد ایران نسبت به ارسال تمام محموله حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ شانزدهم خردادماه امسال داشته است اما شرکت مزبور نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

فاضل گفت: اکنون و پس از گذشت چهار ماه از موعد مقرر، بیش از یک هزار تن آرماتور هنوز به کارگاه ارسال نشده که نتیجه آن تعطیلی بخش‌های مختلف پروژه، عقب افتادن زمان آبگیری و بیکاری بخشی از پرسنل و ایجاد فضای ادعای خسارت برای پیمانکاران را به همراه دارد.

گفتنی است، نیروگاه و سد چم شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد و بر روی رودخانه زهره ساخته می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *