آخرین اخبار

در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ برنامه در استان اجرایی می شود

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ برنامه در استان اجرایی می شود. جهانگیر انصاری افزود: درسی و یکم شهریور ماه رژه نیروهای مسلح و بسیج در سراسر استان برگزار خواهد شد. وی رژه خودروهای نظامی در همه شهرستانها را ازدیگر برنامه های […]

اشتراک گذاری
21 September 2016
کد مطلب : 665

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ برنامه در استان اجرایی می شود.

جهانگیر انصاری افزود: درسی و یکم شهریور ماه رژه نیروهای مسلح و بسیج در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی رژه خودروهای نظامی در همه شهرستانها را ازدیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: در این هفته تیمهای پزشکی نیز به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

انصاری اظهار داشت: حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه فتح  استان، پیاده‌روی در روز جمعه و بازسازی عملیات والفجر ۸ از دیگر برنامه های این هفته است.

وی پاسخ به شبهات در خصوص جنگ تحمیلی، بازسازی واقعه غدیر در پنج شهرستان استان و سرکشی از خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به دیگر برنامه های این هفته گفت: بازسازی عملیات والفجر هشت در کنار رود بشار در استان نیز هفتم مهرماه انجام می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *