آخرین اخبار

بازآفرینی واقعه بزرگ غدیر در گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از بازسازی و بازروایی واقعه غدیرخم در این شهرستان خبرداد.

اشتراک گذاری
13 September 2016
کد مطلب : 286

سرهنگ علی اصغر نورایی اصل فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست با خبرنگاران واصحاب رسانه ،گفت:با هدف گسترش فرهنگ ولایت و الگوسازی و معرفی روز بزرگ غدیر، شناساندن و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین(ع) و کمک به گسترش معارف الهی در جامعه، واقعه غدیر در گچساران بازسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همچون درختی است که ریشه در غدیر دارد و درامتداد غدیر قرار گرفته است،افزود:در بحث غدیرتنها مسئله جانشینی مطرح نیست بلکه توجه کامل به مسئله امامت و استمرار حکومت اسلامی بسیار حائزاهمیت است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:بازسازی نمادین واقعه غدیر روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه جاری ساعت ۱۶ در محل انتهای بلوار بعثت، روبه‌روی منازل مسکن مهراین شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: حدود ۴۰۰ نفر شامل بازیگران اصلی،فرعی  و سیاهی لشکر نمایش شبیه سازی واقعه غدیر  در گچساران را اجرا خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:اجرای این نمایش در جهت تبیین مقام ولایت و آگاه‌سازی عموم مردم به خصوص نوجوانان و جوانان از واقعه بزرگ غدیر است، که امیدواریم با بازسازی این واقعه به‌صورت نمادین بتوانیم فرهنگ ولایت و این واقعه غیرقابل‌انکار را به همگان نشان دهیم.

نورایی اصل افزود:وسیله ایاب و ذهاب برای انتقال شهروندان به محل برگزاری نمایش در محلات سادات، رادک، کوی رزمندگان، ۱۰۸ دستگاه، مرکز شهر و کوی کارکنان دولت این شهرستان تدارک دیده شده است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “بازآفرینی واقعه بزرگ غدیر در گچساران”

  1. فعال فرهنگی says:

    امیدواریم ۱۹ آبان پایگاهی فعال برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *