آخرین اخبار

عزل برای انتقاد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه به دلیل انتقاد از مدیرکل تعاون و کار استان عزل شد.

اشتراک گذاری
06 September 2016
کد مطلب : 60

یوسف پهناور که چندی پیش انتقادات تندی علیه مدیر کل کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد داشته از سمت خود کنار گذاشته شد.
وی در مدت بیش از پنج سال مدیر اداره کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه بوده که که چندی پیش به دلیل عدم توجه مدیر کل به کهگیلویه انتقاد های داشتند که ظاهرا این انتقادات به مذاق مدیر کل خوش نیامده و وی را از سمت خود برکنار کرد.
متن صحبت های پهناور وانتقاد وی از مدیر کل بدین شرح است:
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: مدیر کلی که حکمش را نماینده دولت می‌زند و با امضای وزیر در پست منصوب می‌شود برای استقبال و اجرای برنامه حضور معاون وزیر هیچ کمکی به شهرستان نداشته و می‌گوید هفته دولت به ما ربطی ندارد.
یوسف پهناور در جلسه شورای اداری در دهدشت افزود: متاسفانه اداره کل تعاون استان هیچ گونه توجه و حمایتی نسبت به اداره تعاون شهرستان کهگیلویه ندارد.
وی با توجه به خدمات دهی اداره تعاون کهگیلویه به چرام، لنده و بهمئی بیان کرد: بعد مسافت در خدمات دهی به این شهرستان طولانی است و راه اندازی نمایندگی اداره در این شهرستان ها ضروری است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه عنوان کرد: ۵۰ درصد از شهرستان‌های استان در تأمین تجهیزات هیچ توجهی از سوی اداره کل به خود ندیده اند.
پهناور با اشاره به انوع تبعیض اداره کل تعاون استان نسبت به شهرستان ها گفت: از مجموع ۶ دستگاه خودروی صفر که از کرم وزات و بدون مطالبه گری سازمان اختصاص داده شده بود دو دستگاه خودرو که یکی فرسوده و دیگری مدل ۸۳ بود به کهگیلویه رسید.
وی خواستار پیگیری این موضوع از سوی معاون وزیر شد و گفت: هر جا کوچکترین حقی از مردم ضایع شد شفاف و دور از لفافه بیان کردم و از هیچ کسی هم باکی ندارم.
پهناور با بیان اینکه اداره تعاون شهرستان کهگیلویه تنها با ۱۲نیروی انسانی و کمترین تجهیزات به چهار شهرستان خدمات ارائه می دهد عنوان کرد: اما متاسفانه مدیرکل بدون هماهنگی و نیازسنجی نیروی انسانی این شهرستان را به مرکز استان انتقال می‌دهد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه در ادامه با توجه به مواضع انفعالی برخی مدیران کل استان نسبت به حضور وزیر تعاون در استان گفت: هیچ مدیری نباید خود را وابسته به شخص حقوقی بداند و موضع انفعالی را کنار بگذارند.
پهناور عنوان کرد:مدیر کلی که حکمش را نماینده دولت می‌زند و با امضای وزیر در پست منصوب می‌شود برای استقبال و اجرای برنامه حضور معاون وزیر هیچ کمکی به شهرستان نداشته و می‌گوید هفته دولت به ما ربطی ندارد.
وی مهمان نوازی را یکی از خصیصه های ذاتی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و تصریح کرد: مدیر کل باید متوجه رفتار و موضع انفعال گونه خود باشد و اسیر خواسته شخص حقوقی دیگری نشود.
گفتنی است احمد علی خادمی از کارکنان اداره کار کهگیلویه جانشین پهناور شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *