آخرین اخبار

جمهوری اسلامی پابرهنگان یا جمهوری اسلامی اشراف زادگان

انقلاب کوخ نشینان و شهید دادگان وقتی از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷بطور رسمی آغاز و ادامه یافت که تمام شعار انقلابیون نابودی طاغوت شاهنشاهی بود که ۲۵۰۰سال از قدمت سلطنتی بودن و موروثی بودن آن می گذشت روزهایی که مردم بشاگرد از فقر و گرسنگی به ریشه گیاهان پناه آورده بودند و از چشم افتادگان […]

اشتراک گذاری
06 September 2016
کد مطلب : 34

انقلاب کوخ نشینان و شهید دادگان وقتی از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷بطور رسمی آغاز و ادامه یافت که تمام شعار انقلابیون نابودی طاغوت شاهنشاهی بود که ۲۵۰۰سال از قدمت سلطنتی بودن و موروثی بودن آن می گذشت روزهایی که مردم بشاگرد از فقر و گرسنگی به ریشه گیاهان پناه آورده بودند و از چشم افتادگان پای در رکاب انقلابی می‌گذاشتند که قرار بود مسکن خوراک و پوشاک شان را حکومتی تأمین کند که به نام اسلام و به نام قرآن قد علم کرده بود امروز بعد از ۱۵سال یوم الله ۲۲بهمنش کمر رژیم طاغوتی را شکسته بود و این پابرهنگان بودند که حکومت دار میشدند و این شهید دادگان بودند که داشتند حکومت را به دست می گرفتند تا حکومتی را بنابگذارند که در هیچ کجای آن یک گرسنه سر بر بالین نگذارد و جوان از یک شبانه روز گذشته خود مأیوس به خانه برنگردد
اما مگر کسانی که مدعی عقلانیت و صاحبان انقلاب هستند و البته در عمل شریک اشرافیت، اجازه دادند که انقلاب مسیر خویش را به پیش ببرد؟
مگرانقلاب کردیم که سلوک مسئولان رژیم منحوس سابق در عمل وکنش برخی از مدیران ما نمود داشته باشد، هرچند یقه دیپلمات های تسبیح به دست و با ریش باشند؟
مگر انقلاب را برای سفره خانه و خانواده و حزب و جناح میخواستیم که یوم الله به راه انداختیم؟ آیا اینگونه عملکردهایمان را می توانیم بر اساس جمهوریت و اسلامیت انطباق دهیم؟
ما خواستار انقلابی بوده ایم که پیر مرادش میفرمود: مملکت به خاطر این ریخت و پاشها و اختلاسها محتاج شده است؛ و گر نه نفت ما کم است؟ یا ذخایر و معادن نداریم؟ همه چیز داریم، لکن این مفتخوریها و اختلاسها و گشاد بازیهایی که به حساب مردم و از خزانه عمومی می شود مملکت را بیچاره کرده است. اگر اینها نبود، احتیاج پیدا نمی کرد که از اینجا راه بیفتد برود امریکا، در برابر میز آن مردک (رئیس جمهور امریکا) گردن کج کند که مثلًا به ما کمک کنید!
اندیشه مفت خورها و اختلاسگران و گشادبازی هایشان دارد کار دست این انقلاب و نظام میدهد سرخوش به بوی خوش کباب نباشیم که دارند گوشت اُلاغ کباب می کنند و به خوردمان میدهند،
چه نشسته ایم که باید کودتای بدون سرباز و اسلحه مرفهین بی درد مفت خوران و اختلاسگران را ناکام بگذاریم و پای در پای انقلابیون واقعی مجاهدت کنیم و خرمشهرها فتح کنیم. البته که ملت شریف ایران نیز نباید در مقابل این کودتای بدون سرباز و اسلحه طبقه اشرافیت و مرفهین بی درد مسئول و‌متنفذ در ساختارهای سیاسی واقتصادی سکوت کنند که این خود همراهی با توطئه گران و خیانتکاران به این انقلاب است.
مگر رهبر انقلاب نفرمود: نباید از موضوع حقوق‌ های نجومی به‌آسانی عبور کرد/ اعتماد مردم در این قضیه ضربه‌ی فراوانی خورده است. مردم و جوانان تحصیلکرده، دریافت‌های خود را با این دریافت‌های غیرعادلانه مقایسه می‌کنند/ با مسئله‌ی حقوق‌های نجومی برخورد قاطع شود/ قوه‌ی قضائیه با متخلفان برخورد کند.
قوه قضائیه باوجود نیروهای پاکدست و انقلابی چرا بعد از گذشت چند ماه در مقابل دستور مستقیم و مؤکد رهبر معظم انقلاب سکوت کرده است؟
چرا شلاق زدن کارگران که معترض عدم دریافت حقوق قانونی خود بودند به وسیله نیروهای این قوه در میدان های معدن سهل و امکان پذیر است اما پیگیری و برخورد با نجومی بگیر و اختلاس گر برای شما دشوار شده است در صورتی که شما مدعی آمادگی برخورد با نیروهای خاطی بوده اید؟
آیا این برای قوه قضائیه جمهوری اسلامی و دستگاه ها و نهادهای مسئول عقلانی است که بر تن رنجور کارگران معدن شلاق زدند اما در مقابل نجومی بگیران و اختلاس گران و مفت خورها و خیانتکاران سیاسی و اقتصادی و …. به این انقلاب و این ملت سکوت کردند؟
آیا شما در مقابل ملت و انقلاب نباید خود را مسئول بدانید که با فوت وقت چند ماهه دولت خود وارد عمل می شدید و با پشتوانه نیروهای انقلابی بدنه قوه قضائیه با این مولود نحس و ناپاک مبارزه کنید؟
با پشتوانه رهبر انقلاب و مردم انقلابی ، برای احقاق حقوق پایمال از قوه قضائیه انتظار داریم هرچه سریعتر بدون فوت وقت غیر قابل توجیه و اغماض دست اندازان به بیت المال مسلمین و خیانتگران به ملت را به سزای اعمالشان رسانده و گزارش عملکرد خود را به ملت شریف ایران اسلامی ارائه دهید.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *