آخرین اخبار

جریمه سنگین انشعاب های غیرمجاز در گچساران

رئیس اداره آب و فاضلاب شهریگچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از حبس ۱۰ ساله دارندگان انشعابات غیرمجاز در این شهرستان خبرداد. بهنام پاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درگچساران گفت: نصب انشعابات غیر مجاز از شبکه های آب و فاضلاب طبق ماده ۶۶۰ و ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی مبحث تعزیرات دارای عنوان مجرمانه بوده و به عنوان سرقت قید خواهد شد. وی با بیان […]

اشتراک گذاری
22 September 2016
کد مطلب : 737
رئیس اداره آب و فاضلاب شهریگچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از حبس ۱۰ ساله دارندگان انشعابات غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

بهنام پاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درگچساران گفت: نصب انشعابات غیر مجاز از شبکه های آب و فاضلاب طبق ماده ۶۶۰ و ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی مبحث تعزیرات دارای عنوان مجرمانه بوده و به عنوان سرقت قید خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر جریمه نقدی و جبران خسارت وارده، ۱۰ سال حبس در انتظار دارندگان انشعابات غیرمجاز خواهد بود، اظهارداشت: این پرونده ها بدون نوبت دردادگستری استان بررسی و از تاریخ تیرماه ۹۵ این قانون اجرایی است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران در بخشی از سخنان خود هم خاطرنشان کرد: داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگرند و مالکان املاک واقع در محدوده طرح جمع آوری و دفع فاضلاب مکلف هستند ظرف مدتی که دستگاهها و شرکت های آب و فاضلاب اخطار یا اعلان می نمایند تقاضای نصب انشعاب فاضلاب ملک خود را به مرجع مربوط تسلیم و هزینه آن را پرداخت نمایند .
پاد گفت: در صورتی که مشترکین آب شهری به مشارکت در نصب انشعاب فاضلاب اقدام نکنند شرکت های آب و فاضلاب مجاز به قطع آب این گونه املاک خواهند بود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران افزود: برقراری دوباره آب موکول به درخواستنصب انشعاب فاضلاب و پرداخت هزینه آن است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *