آخرین اخبار

تناقض گویی های هاشمی/این همه محافظ شخصی و عدم نیاز به نیروی نظامی

حجت‌الاسلام” عبدالرحیم عبودی ” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با اشاره به سخنان ” هاشمی رفسنحانی ” که گفته بود ” ایران باید مانند آلمان و ژاپن بودجه نظامی خود را صرف آموزش و صنعت برای توسعه نماید ” گفت : میان این همه محافظ شخصی با بیان عدم نیاز به نیروی نظامی […]

اشتراک گذاری
17 September 2016
کد مطلب : 413

حجت‌الاسلام” عبدالرحیم عبودی ” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با اشاره به سخنان ” هاشمی رفسنحانی ” که گفته بود ” ایران باید مانند آلمان و ژاپن بودجه نظامی خود را صرف آموزش و صنعت برای توسعه نماید ” گفت : میان این همه محافظ شخصی با بیان عدم نیاز به نیروی نظامی تناقض وجود دارد.

عبودی بیان داشت: هفته دفاع مقدس به ما یاد داده که از نظر دفاعی و تسلیحاتی خودمان را قوی کنیم و عقل می‌گوید هرکسی باید در دفاع از خودش ساز و کارها ی دفاعی خود را قوی کند.

این خطیب جمعه با اشاره به سخنان یکی از بزرگان نظام که نیروهای نظامی را با کشورهای آلمان و ژاپن مقایسه کرده بود خطاب به او گفت: در درون کشور به شهر مقدس مشهد کنار حرم امام رضا(ع) می‌خواهی بروی این همه محافظ برای چیست؟ احساس ناامنی می‌کنی؟ نگران جانت هستی؟ چطور تو یک نفر این همه نگران جانت هستی و این همه پول از بیت‌المال را به این همه محافظ می‌دهی؟

وی ادامه داد: کشوری که این همه دشمن دارد نیاز به نیروی نظامی ندارد؟ نیاز به بودجه دفاعی ندارد؟ اگر امروز دشمنان ما می‌ترسند و جرات نکرده‌اند به ایران عزیز حمله کنند به جهت این است که قدرت دفاعی ما را دیده‌اند و از قدرت دفاعی ما خبر دارند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: امثال این شخص واقعا راه را گم کرده‌اند و شاید دچار آلزایمر شده‌اند، بد است که کسی که عمرش را در این مسائل گذرانده امروز از این حرف‌ها بزند.

امام جمعه باشت ادامه داد: اینکه عده‌ای خیال کنند با سازش و مذاکره می‌توان دشمنی دشمن را تمام کرد حقیقتا خیال باطل و توهم است، دشمن همیشه با ما دشمن خواهد بود و از دشمنی خود دست بر نمی‌دارد، لذا از همان روزهای اول ۳۱ شهریور ۵۹ به واسطه آن انسان خبیث یعنی صدام جنگ را آغاز کرده و تمام دنیا از آن حمایت کرد.

عبودی افزود: ملت ما با اقتدار، اعتقاد و باور جوانانشان را دادند ولی اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن در بیاید و تنها جنگی که ایران یک وجب از خاکش را از دست نداد ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: امروز در فضای مجازی عده‌ای فقط دم از ایرانی بودن می‌زنند و امثال کورش را بزرگ می‌کنند، اینها بدانند به دشمن خدمت می‌کنند، ایران بدون اسلام ارزش ندارد و آن ایرانی سرافراز، عزت‌مند، با اقتدار و باصلابت است که اسلامی باشد و در ۸ سال دفاع مقدس این را جوانان و رزمندگان و ایثارگران ما نشان دادند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *