آخرین اخبار

پیش‌بینی افزایش مشارکت کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم انتخابات

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می‌کنیم مشارکت استان در دور دوم انتخابات بیشتر از دور اول باشد. سید مهدی جوکار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امروز شاهد شکوفایی استعدادهای اجتماعی و سیاسی توسط مردم فهمیده استان‌مان هستیم و […]

اشتراک گذاری
۱۵ تیر ۱۴۰۳
کد مطلب : 157329
پیش‌بینی افزایش مشارکت کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم انتخابات

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می‌کنیم مشارکت استان در دور دوم انتخابات بیشتر از دور اول باشد.

سید مهدی جوکار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امروز شاهد شکوفایی استعدادهای اجتماعی و سیاسی توسط مردم فهمیده استان‌مان هستیم و در جای جای این استان ولایتمدار انتخابات ریاست جمهوری درحال برگزاری است.

وی اظهارکرد: هدف امروز ما از این انتخابات علاوه بر مشارکت بالای مردم عزیز، انتحابی اصلح در سایه سلامت و امنیت است. بحمدالله ناظرین بسیار خوب و آموزش دیده اند و در تمام شعب اخذ رای نظارت بر انتخابات را برعهده دارند پس مردم ما مطمئن باشند ان شاءالله امروز هم مثل گذشته، شاهد یک انتخابات تماما سالم خواهیم بود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بسته به ازدحام جمعیت و حساسیت شعب بین سه تا پنج نفر ناظر ثابت برای هر شعبه در نظر گرفته شده همینطور به ازای هر پنج صندوق یک سر ناظر و به ازای هر شهرستان چندین بازرس ویژه قرار داده ایم.

جوکار تصریح کرد: خود اعضای هیئت نظارت شهرستانها نیز به صورت مکرر درحال بررسی اتفاقات هستند و تا این لحظه چند مورد گزارش از سوی مردم دریافت کردیم که اکثریت آنها به قید فوریت از طریق فرمانداری ها حل و فصل شده اند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه مشارکت خیلی خوب بوده و فرایند رای گیری با آرامش و مشارکت بالا در حال انجام است ادامه داد: فاصله شعب بسیار نزدیک به هم است و اکثریت شعب اخذ رای فاصله بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر با هم دارند و این کار برای این بوده که مردم ما برای رای دادن اذیت نشوند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم مشارکت در این دوره از انتخابات بیشتر از دور اول باشد زیرا حساسیت انتخابات ریاست جمهوری امروز بر تمام ایرانیان و هموطنان ما آشکار شده است و همیشه هم ثابت کرده‌ایم که هرگاه دشمنان انقلاب اسلامی بخواهند نسبت به مشارکت مردم عزیز خدشه‌ای وارد کنند مردم با بصیرت ما بیش از گذشته حمایت و صیانت خواهند کرد.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *