آخرین اخبار

مردم با حضور پرشور در انتخابات جواب کوبنده‌ای به دشمنان می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان امام جمعه یاسوج گفت: مردم ما با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جواب محکم و کوبنده‌ای به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد. آیت الله «سید نصیر حسینی» هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با بیان اینکه تنها راه […]

اشتراک گذاری
۰۸ تیر ۱۴۰۳
کد مطلب : 156909
مردم با حضور پرشور در انتخابات جواب کوبنده‌ای به دشمنان می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان امام جمعه یاسوج گفت: مردم ما با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جواب محکم و کوبنده‌ای به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با بیان اینکه تنها راه نجات بشر از جهت فردی، اجتماعی و خانوادگی تقواست، با اشاره به سالروز مقابله با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی اظهارکرد: ما کشور و ملتی هستیم که از سلاح‌های شیمیایی غرب مدعی دموکراسی و حقوق بشر آسیب دیده‌ایم.دشمنان در جنگ هشت ساله از هر کمکی به صدام دریغ نمی‌کردند و امروز نیز در غزه ‌تسلیحات و موشک‌های آمریکایی مردم این منطقه را به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز صنعت و معدن خاطرنشان کرد: صنعت و معدن یکی از ظرفیت‌های بزرگ در زمینه اشتغال و تولید هستند که ضرورت دارد در این زمینه سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.

حسینی با اشاره به روز مباهله پیامبر(ص) تصریح کرد: در آن روز علمای نصارا در مقابل پیامبر ایستادگی کردند و پیامبر(ص) دست اهل بیت خود را گرفت و در مکان موعود حاضر شدند، اما وقتی علمای مسیحی دیدند که پیامبر با اهل بیت خود آمده، مباهله را انجام ندادند.

وی ضمن گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، ادامه داد: خانواده پایه کشور و جامعه است و اگر رشد علمی، معنوی و ادب اجتماعی می‌خواهیم، خانواده مهم‌ترین کانون تربیت در این زمینه است.ما تحت تربیت زنان و مادران هستیم، نقش مادر و خانواده مهم بوده و باید ضمن حفظ حریم الهی، حقوق و حریم زن و مرد حفظ شود.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد:  پیری جمعیت مسئله هولناک، تهدید امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که همه باید به مساله خانواده توجه لازم را داشته باشند.

حسینی تربیت فرزندان را مقدس و یک ضرورت عنوان و تاکید کرد: دولت‌ها باید به خانواده توجه لازم را داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت روز بازنشستگان افزود: باید حقوق بازنشستگان نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به حمله ناو آمریکایی در سال ۱۳۶۷به هواپیمای مسافربری ایران  گفت: آمریکای مدعی حقوق بشر هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس با موشک هدف قرار داد و انسان‌های بی‌گناهی را به شهادت رساند.

حسینی اظهارکرد: امروز نیز در غزه حدود ۴۰ هزار انسان بی‌گناه با موشک‌ها و تسلیحات آمریکا به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن‌های عید غدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: موکب داران و مردم جشن‌های باشکوه غدیر را برگزار کردند که از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و دینی ما است.

حسینی با بیان اینکه رای دادن، احساس مسئولیت در قبال توسعه، عزت و پیشرفت کشور است، ادامه داد: برای رفع مشکلات و توطئه‌های دشمنان از سرزمین باید حضوری فعال در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات داشته باشیم.باید تجربه‌های تلخ تاریخ کشور را ببینیم که در دوران استعمار آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی ذلت و خواری آنها بر کشور ما تحمیل شد.

وی عنوان کرد: برجام و موضوع هسته‌ای، جنگ هشت ساله، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، بمب‌های شیمیایی در دوران دفاع مقدس را نیز تجربه کرده‌ایم.آمریکا و انگلیس جنایتکار بوده و ۲۰۰ سال مردم دنیا را چپاول کردند و همه مسائل و حقوق انسانی را نیز زیر پا گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، امام جمعه یاسوج بیان کرد: این کشورها به دنبال فساد، نفاق و شرک هستند که امروز مردم ما با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جواب کوبنده‌ای به آنها خواهند داد.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *