آخرین اخبار

حضور دو چهره مطرح فوتبال کشور در باشگاه نفت و گاز گچساران

رئیس ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در این باشگاه خبر داد.

اشتراک گذاری
07 June 2017
کد مطلب : 9455

رئیس ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در این باشگاه خبر داد.

ابوالحسن غلامی با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری جشنواره استعدادیابی فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران و توجه ویژه به رده های پایه فوتبال از دو کارشناس و مدرس برجسته فوتبال دعوت کرد حضور محصص و معینی در باشگاه نفت و گاز گچساران یم تا پیش از آغاز جشنواره در خصوص راهکارهای تاثیر گذار برای بهره برداری موثرتر از این جشنواره با مربیان و مسئولان باشگاه جلساتی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: این دو عزیز پس از دعوت باشگاه و همکاری هیئت فوتبال  گچساران و استان،آمادگی خود را برای حضور در باشگاه نفت و گاز گچساران و ارائه راهکار برای رشد و توسعه فوتبال در این منطقه اعلام کرده اند.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه زمان دقیقی برای حضور این دو کارشناس برجسته فوتبال تعیین نشده اما پیرو درخواست این اساتید پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز جشنواره استعدادیابی فوتبال جلساتی با مربیان و مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران خواهند داشت.

وی افزود: در صورت موافقت هیئت فوتبال استان و شهرستان باشگاه نفت و گاز گچساران آمادگی آن را دارد تا میزبان سایر مربیان شهرستان و استان برای برگزاری یک دوره دانش افزایی در مدت حضور این اساتید در گچساران باشد.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: براساس سیاست های شورای ورزش وزارت نفت اولویت ورزش در صنعت نفت به کارکنان اختصاص دارد و در کنارمسئولیت اجتماعی وظیفه باشگاه های ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت بومی پروری و ایجاد روح نشاط در میان مردم مناطق محروم است.

این مسئول در پایان از همه مسئولان ورزش استان وشهرستان درخواست کرد باشگاه نفت و گاز گچساران را با قدمتی ۵۰ ساله که همواره در خط مقدم ورزش استان و شهرستان درخشیده تنها نگذارند و در جهت حمایت از طرح های استعدادیابی همراه مجریان این طراح باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *