این اولین باری نیست که اصلاحطلبان بدون ملاحظه قانون و همسو با جریان های معاند نظام درباره موضوع حصر اظهار نظر کردن و خواستار آزادی سران فتنه شدند و در تازه ترین واکنش ها به این قضیه تاجگردون نماینده مردم باشت و دوگنبدان به موضوع حصر پرداخت و خواستار آزادی بی قید و شرط سران فتنه شد و گفتند که رفع حصر و لغو ممنوع التصویری سران فتنه سخت تر از برجام نیست و همانطور که رهبر انقلاب با موضوع مذاکره موافقت کردند، حتما برای رفع این مشکلات داخلی هم کمک می‌کنند.

باید چند مورد را به جناب تاجگردون یادآوری کنیم:

جناب تاجگردون شما که خود در مجلس شورای اسلامی با قانون و تصویب قانون سروکار دارید و می دانید که قانون فصل الخطاب است و سران فتنه با حکم شورای امنیت ملی در حصر هستند و این دستور العمل حکم قانون دارد و عملا موضع گرفتن علیه قانون و مصوبه های شورای امنیت ملی از سوی مسئولان ارشد کشوری بعید و باعث فضا دادن به جریان های معاند در خصوص تلاش برای تشنج در نظام می شود.

جناب تاجگردون بارها رهبر انقلاب که حرف ایشان برای نظام و مردم حجت است، با موضع گرفتن در این خصوص اعلام کردند که فتنه گران خطا کردند و باعث شدند که نظام را به پرتگاه ببرند وباعث خوشحالی دشمنان امام و انقلاب شدند و فتنه گران هم حاضر به توبه و قبول خطا خود نشدند، پس طرح موضوع رفع حصر فتنه گران از جناب تاجگردون که خود ادعای روشنفکری و تبعیت از رهبر انقلاب دارند در تناقض است و عملا خود در مقابل قانون و رهبری موضع گرفتند.

جناب تاجگردون اگر یادتان باشد رهبر معظم انقلاب در آخرین واکنش به مسئله حصر فتنه گران و درباره موضع آشتی ملی که از سوی خود سران فتنه مطرح شد و باعث براه افتادن موج رسانه ای در این خصوص شد با موضع صریح و قاطع رهبری مواجهه شد که ایشان فرمودند: یک عده‌ای تعبیر «آشتی_ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند، پس جناب تاجگردون خواهشا خلاف موصبه شورای امنیت ملی که حکم قانون دارد و خلاف عقیده رهبر انقلاب صحبت نکنید که این واکنش شما طبیعتا گربیان خودتان را خواهد گرفت.

باشد که رستگار شوید